dat is jammer....voor 2 weken geleden stond hij voor 55 euro bij de V&D online te koop....Maar daar heb je nu natuurlijk niks meer aan
Ze hebben nu bij de Bart Smit en bij intertoys 25% korting op alle duplo. Tevens heeft Bart Smit deze week 15% korting op alle speelgoed en intertoys heeft dit vanavond en morgenavond. Dus dat is dubbele korting. Maakt dat devtrein nietgoedkoper? De actie van 25% korting is in de maand oktober. Dus alleen vandaag en morgen nog!
Loopt een topic over waar ook andere winkels worden genoemd http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/391929-lego-duplo.html
Hier wil ik hem ook hebben voor een verjaardagscadeau maar idd goedkoper niet meer te krijgen. Heb het geprobeerd bij veel winkels. Laatst had intertoys 32% korting maar niet op voorraad, dus schoot niet op.
Bij Toys xl is er nu een actie 3 halen 2 betalen. Toevallig wil mijn zus ook twee dure dingen en ik 1 van Lego dus gaan we samen, scheelt ons allebei behoorlijk wat. Misschien ken jij ook mensen die iets willen kopen?