Mijn zoon heef last van jeuk en pukkeltjes. Het begon met 2 pkekjes en nu is het op zijn hele buiknen romp en beginnen ookmop zijn benen. Ik smeer hem nu in met vaseline cetomacrogol want dan heeft hij even paar min geen jeuk.
galbulten Allergische reactie op iets ( kan iets in de lucht zijn of eten) Ik heb dat ook wel Mijn dochter heeft dat ook soms van warmte Ik zou wel even bellen met de huisartsenpost voor overleg.. niet dat het ernstig is maar het zijn er veel en daar kan hij wel wat voor krijgen
Dat wou ik ook zeggen. Ik krijg het ook soms, maar heb geeeen idee waarom.. Inderdaad even de huisarts bellen.
Ik zou ook zeggen een allergische reactie. Zolang hij geen koorts krijgt of het benauwd krijgt hoef je niks te doen (insmeren is inderdaad wel fijn, mentholzalf helpt vaak ook tegen de jeuk). Als hij het vaker krijgt moet je denk een allergietest laten doen.
klopt...maar als hij er echt veel last van heeft kun je altijd even overleggen met de huisarts Ik doe er ook nooit iets aan. Maar hij heeft er aardig wat als ik het zo zie op de foto...geen idee hoeveel last hij dan heeft
Ik weet waar hij allergisch voor is d6s dat zal het niet zijn Heb overlegd en toen werd gezegd opletten dat hij niet benauwder wordt of dikke tong krijgt.
heb ze ook wel eens. en zoontje ook wel eens. kan ook warmte zijn. hier gaan ze met paar uur weer weg
Ik denk dat het galbulten zijn. Het jeukt net als muggenbulten. Alleen antihistamine hielpen mij van de jeuk af. Ik was allergie s voor bepaald voedsel.
het lijkt wel netelroos... google er maar eens op, niets ernstigs hoor wel heeeeel vervelend! overigens zou ik hiermee wel naar de HA gaan. sterkte ermee
Is inderdaad zo op het oog een allergie of netelroos. Als hij veel jeuk heeft kunnen ze hem bij ze hp er iets voor geven. Ik heb het gekregen na het eten van knalroze gebak (waarschijnlijk allergie voor 1 van die kleurstof nummers). Ik werd toen gek vd jeuk..