Mobiel te saai???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ilse86, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse86

Ilse86 Lid

25 feb 2012
    47
    0
    0
    Zit met een dilemma.. Ik ben nog op zoek naar een muziekmobiel voor boven de box. Nu ben ik alleen zo'n miep die niet van die plastic fel gekleurde mobielen houdt in mijn huiskamer. :)

Heb deze gezien bij de prenatal.. Die vind ik erg mooi en past bij mijn interieur maar ben nu bang dat mijn kleine meid hem saai zal vinden. Wat is jullie ervaring hiermee? Vinden ze een neutraal gekleurde mobiel net zo leuk of zijn ze toch echt meer geïnteresseerd in leuke kleurtjes??

Bijgevoegde bestanden:

• mobiel.jpg
      mobiel.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,5 KB
      Weergaven:
      40
  2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ze zeggen vaak dat een kind kleurtjes mooi vind, maar ja, of dat altijd het geval is trek ik in twijfel. Mijn dochtertje kon zich uren vermaken met een saai wit ding, en als ik dan een fel gekleurd ding voor haar zicht hield, dan wende ze haar hoofdje af haha.
    Ik denk niet dat deze mobiel te saai is, vaak gaat het toch om het geluid wat eruit komt, en het draaien van de speeltjes die eraan hangen.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik ben ook zo'n miep die het liefst wilde dat alles van de baby ook bij het interieur zou passen. Maar...je ontkomt er echt niet. Straks ligt er hoe dan ook groter kleurig speelgoed dat bijv niet in de kast past en dus lekker in je woonkamer blijft staan. En ach, het went ;)
    Hier als kraamcadeau een kleurig mobiel gekregen. Tja, ben dr nu eigenlijk best blij mee!

4. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Persoonlijk denk ik dat de baby gekleurd leuker vind. Ik had woezel en pip.
    Hier was hij helemaal gek op oranje ;)

5. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Hahah miep..:D! Wel herkenbaar...ik heb n beetje tzelfde. Maar t schijnt dat ukkies kleuren sneller kunnen zien dan zwart wit en grijs.. dus ik heb toch ook een kleurig boxkleed en mobile ;). Weet niet zozeer of ie saai is..en in hoeverre die kleintjes daarin verschil merken. Misschien gewoon proberen :)! Vind hem iig erg mooi!

6. sjak

sjak Niet meer actief

Ik had ook Woezel en pip hangen. Ook veel te saai! Volledig overgestapt op Fisher Price de rainforest lijn en dat was een e het succes! Ik denk ook dat kindjes kleurtjes leuker vinden, hier wel in ieder geval.

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik stem ook voor kleurtjes hoor , volgens mij kunnen ze als ze zo klein zijn dat grijs wit helemaal niet onderscheiden.
    Hier ook de rainforest van Fischer price

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Baby's zien juist goed contrast, dus duidelijk zwart en wit, kleur is daarbij niet noodzakelijk maar grijs/wit is natuurlijk niet erg contrastrijk....

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    hier een woezel en pip mobiel met zachte kleuren...
    het zijn haar beste vrienden..dat ronddraaien vibd ze prachtig en ze grijpt ernaar.

mn oudste dochter had een mobiel met witte engeltjes...en ze heeft er nooit een zak aangevonden...dus als ik het zo bekijk zijn kleurtjes toch wel ibteressant.

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier fan van Tiny Love mobiel. Twee kids zeer blij mee kunnen maken!

11. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik ben ook zo iemand die graag wil dat alles mooi is en bij mijn interieur past, ik wil geen schreeuwerig plastieken speelgoed, maar mooie houten degelijke dingen.

Deze mobiel hing boven de box in de keuken:

lieve liz of walter mobiel Lilliputiens | kinderen-shop Kleine Zebra

Boven de box in de woonkamer hing een mobiel die ik zelf had samengesteld met hartjes en schaapjes van Welkom | Sweetvillage.

Boven haar bedje hangt een mobiel met lammetjes van Happy Horse.

12. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik wilde ook geen fel gekleurde mobiel, maar had achteraf wel spijt dat ik geen tiny love gekocht had. Heel veel meer kunnen ze nog niet zien als ze nog geen speelgoed vast kunnen houden.
    Helemaal wit zou ik zeker niet doen.

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wel herkenbaar. prima straks die kleuren van speelgoed, maar wil ook niet allemaal felle kleuren in huis. In babykamer hangt gekleurde mobiel zou in woonkamer ook kiezen voor iets rustigs.

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Waar kom je vandaan, ik heb hem ook en mijn zoontje is en uit de box of nouja de mobiel periode en vond er niet zoveel meer aan in het begin wel maar tegen de 6 mnd had die zoiets van ja dag geef nu maar iets leuks.
    Pb maar even als je hem wil hebben

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  16. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik had eerst ook een simpele. Maar ben heel erg blij met die van Tiny Love. Ik vind hem inderdaad foeilelijk, maar ons meiske vindt hem fantastisch. Nu al bijna 3 maanden iedere dag veel plezier van.
    En ach.... zoooo lang staat die box ook niet in je woonkamer. Voor je het weet is de kleine er al weer te groot voor.

Deel Deze Pagina