leuke schoonouders

Discussion in 'De lounge' started by miffy11, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb hele lieve schoonouders, we gaan zelfs mede door/ voor hun verhuizen naar de stad waar zij wonen.

Je moet het treffen ;)

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb ook leuke schoonouders :D

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ook ik heb hele fijne schoonouders. Ze zijn in tegenstelling tot mijn ouders wel ouderwets en wat verlegen, maar zo zijn ze nu eenmaal. Ze hebben alles voor mij en vriend + a.s. kleinzoon over en dat geld ook voor hun dochter en man en kids. Soms zijn ze wel iets te goed hoor.

Mijn vriend kan ook heel goed overweg met mijn moeder en haar vriend en mijn vader.

4. hanna26

hanna26 Actief lid

Jun 16, 2008
    128
    0
    0
    Ik ben ook één van de gelukkige met leuke schoonouders. Het zijn echt schatten.

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden, maar zijn aardige mensen zou niet met ze op vakantie gaan ofzo maar ken het best met ze vinden.
    Mijn vriend ook met mijn vader en zijn vriendin.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Heb een super lieve schoonmoeder!
    Ze is gek op Quinn, maar ook op al haar andere klein kinderen natuurlijk!
    Ik ben maar wat blij met haar, en baal dan ook dat ze nu al weken met een gebroken enkel zit en daarbij reuma en ook geen kant op kan op het moment.

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hier ook hele lieve en leuke schoonouders!! Heb het echt getroffen met zulke schatten!

TS je bent dus niet de enige :D

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier ook leuke schoonouders!
    Ze bestaan echt!

9. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hele leuke schoonouders ! Kan me geen betere wensen

10. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik heb ook en hele lieve schoonmoeder! Helaas heb ik van me schoonvader afscheid moeten nemen op 14 juni 2008.:( Ik en mijn vriend kennen elkaar nu 2.5 jaar,ik heb me schoonvader ongeveer 9 maanden gekend,maar ow zo lieve man! Denk regelmatig wel is aan hem! Vooral we nu ook onze eerste kindje verwachten,hij had al 2 kleinkinderen,maar toch erg dat ie dit kleinkind van z'n andere zoon niet mee mag maken. Maar blijft in onze gedachte! Me schoonmoeder is een sterke vrouw,en red d'r eigen wel. Als je hulp nodig hebt, of er is iets ,staat altijd voor je klaar! Supervrouw!:) Ben er heel blij mee!

liefs Suzanne

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Na 11 jaar een verschrikkelijke schoonmoeder en een onverschillig schoonvader (waren niet meer getrouwt trouwens) gehad te hebben heb ik nu een man met een setje lieve oudjes getroffen.
    Opa en oma waren al gek op hun 2 kleinkinderen (die ze gratisch en voor nop bij hun nieuwe schoondochter kregen want mn 2 oudsten zijn van mn vorige man) En hun wereldje kan nu met Wendy erbij helemaal niet meer stuk kwa kleinkinderen. Want van hun eigen dochter hadden ze ook al 2 kleinzonen.
    Ze hebben telkens vanallerhande verassingen voor de klein kinderen en soms ook voor mij en papa.
    We zien ze helaas niet zo heel veel omdat ze best ver weg wonen. Maar gelukkig zitten ze ook op msn. Dus we kletsen geregeld even bij, zetten de webcam aan zodat ze Wendy en ander gespuis kunnen zien en uiteraard gaan we elke maand even langs.
    Mn man kan het gelukkig ook goed vinden met mijn moeder want die komt vaak even logeren (heeft ze altijd gedaan omdat mijn ouders geen auto hebben en met de trein zijn ze dan al zo'n 3 uur onderweg voor ze hier zijn). Mn vader...tja is n ander verhaal. Die krijg je gratis bij mn moeder...en n gegeve paard mag je niet in de bek kijken...maja.. :p;)

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik heb ook geweldige schoonouders. Geweldige mensen zijn het. Zo zou ik ook oud willen worden ;)

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Ik heb ook fantastische schoonouders. Kom er erg graag. Gelukkig wonen ze ook vlak bij dus gaan we vaak even langs voor een kop koffie. Gelukkig zijn zij ook erg blij met mij als schoondochter, ze zeggen dan ook altijd dat ze 6 kinderen hebben ( 3 kinderen en 2 schoonzonen en 1 schoondochter). Wat dat betreft had ik het echt niet beter kunnen treffen. Ze staan altijd voor ons klaar met raad en daad en wij proberen dat ook voor hun te doen. Nee, ik zou me geen andere willen wensen!

14. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik heb ook geweldige schoonouders! Noem ze ook gewoon pap en mam. En zij zeggen ook altijd echt een dochter erbij te hebben.
    Ontzettend gelukkig mee. Zeker aangezien mijn eigen familie niet dichtbij woont.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook jaloers hoor, vandaar mijn reactie ;) Toevallig brak de hel weer los hier dus vandaar mijn stomme reactie. In ieder geval, super voor jullie dat er ook normale schoonouders bestaan!

16. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Die van mij zijn ook schatjes.
    Mijn schoonmoeder is mijn 2de moeder zeg ik altijd.
    Momenteel zie ik mijn schoonmoeder vaker dan mijn eigen moeder eerlijk gezegd.
    Doe best veel met mijn schoonmams.

We gaan zelfs regelmatig een weekje weg met mijn schoonouders.
    Ze wonen 5 minuten van ons vandaag.

En zijn geweldig voor de kids.

17. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb hele lieve schoonouders, net als schoonzus die hier woont. We wonen allemaal met z´n 3en in dezelfde wijk. We zien elkaar alleen niet zo veel. Tuurlijk hebben ze olok hun mindere kanten maar na 7,5 jaar heb ik wel geleerd die te accepteren. Ik kan heel goed met mijn schoonmoeder praten en mijn schoonvader is helemaal weg van me ( net als mijn schoonmoeder ). Mijn schoonzus is ook een lieverd ik kan het goed vinden met haar. Maar we doen eigenlijk nooit iets samen ofzo, dat doe ik gewoon meer met mijn eigen moeder. Mijn schoonouders zijn ook medisch niet echt in orde dus dat gaat gewoon wat moeilijker. We zijn natuurlijk wel altijd welkom en ook bij mijn schoonzus en omgekeerd natuurlijk ook. Maar ik begrijp wel dat er ook zat mensen zijn die niet zulke leuke schoonouders hebben, ik heb verhalen hier gelezen dat ik denk van pfoeh, dat je nog met ze omgaat. Ik realiseer me ook heel goed dat ik het stukken minder had kunnen treffen.
    Groetjes,
    Vuurmeisje

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik heb ook heel leuke schoonouders! Ik herken al die negatieve verhalen ook absoluut niet! Ja, natuurlijk zijn er wel kleine dingetjes, maar niks ergs. Mijn schoonmoeder kan nogal lang van stof zijn aan de telefoon en ze praat makkelijk over je heen. Heeft ze zichzelf aan moeten leren, volgens mij, anders lult m'n schoonvader overal overheen. :) En m'n schoonvader wordt wel een beetje vervelend als ie gedronken heeft. Maar het zijn echt schatten van mensen! Mijn schoonmoeder zegt ook altijd: Ik geef je wel advies en zo, en zeg wat ik denk, maar je moet gewoon zelf weten wat je er mee doet! Hoe relaxt is dat?

19. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,164
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik kan ook prima overweg met mijn schoonouders hoor! Sterker nog, ik denk dat ik de eerste 10 jaar ofzo leukere schoonouders had dan mijn man. Mijn vader is niet echt een warme persoonlijkheid en hij heeft toch vrij lang zijn afstand bewaard. (Terwijl ik vanaf dag 1 een dochter voor mijn schoonouders was.) Niet dat papa onaardig was ofzo, maar toch... Inmiddels is dat trouwens absoluut niet meer zo. We hebben nu dus beiden leuke schoonouders!

20. Boeketje

Boeketje Actief lid

Nov 30, 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Ook ik heb erg leuke schoonouders. Ga zelfs met mijn schoonmoeder en schoonzussen weekendjes weg (echt super gezellige meidenweekendjes)!!
    Het is alleen jammer dat zij (en mijn ouders ook) ver weg wonen en we ze minder zien dan ik zou willen.

Share This Page