Ik heb ook superleuke schoonouders! Het zijn schatten van mensen! Doen alles voor mij &beschouwen mij zelfs alsof ik hun eigen dochter ben (en dat terwijl ze al 3zoons &1dochter hebben haha). Ik voel mezelf ook altijd welkom bij hun! Dus; JA! Ik heb wel leuke schoonouders!
Mijn schoonouders zijn gescheiden, al jaren. Heb eerst heeeeel lang overhoop gelegen met mijn schoonmoeder. Vreselijk mens vond ik het. Maar we hebben over een hoop dingen gepraat en zo begrepen we elkaar meteen een stuk beter. We hadden gewoon een rotstart, maar we proberen dat nu te verbeteren. Ze is helemaal gek van haar kleinzoon (het is haar eerste) en dat vind ik wel mooi om te zien. Ik vind het voor Jason fijn dat hij zo een oma (en opa) heeft. Ik heb dat zelf nooit gehad. Mijn schoonvader is een nietsnut, dus ben ik des te blijer dat mijn schoonmoeder er zo voor hem, maar ook voor mij en mn vriend is. Er zijn altijd dingen waar je je aan kan irriteren en een 1,5 maand terug had ik dit ook niet geschreven, maar ik ben wel blij dat ik dit nu wel kan doen!
De mijne zijn super! Af en toe liggen we even overhoop, en ze is bemoeizuchtig. MAAR! een super lief mens wat alles voor de meiden over heeft.
Mijn schoonmoeder zou ik echt niet willen inruilen voor een ander. Omdat ik alles aan haar kan vertellen. we kunnen lekker ruzie met elkaar maken, ze staat altijd voor me elkaar. ze beschouwd me als haar dochter en ik haar als mijn moeder. En ze is dol op haar kleinkinderen.
die van mij zijn vooral heel lief en zorgzaam, er zit wel een enorme generatiekloof tussen, en soms botst dat maar verder, ze doen werkelijk alles voor ons en hun kleinkind, regelmatig staan ze aan de deur met snert of een andere oud hollandse pot, zo van, "dan krijgen ze dat tenminste binnen" echt heel lief!
Ik heb echt geweldige schoonouders!! Na mijn scheiding kwam ik er met twee jonge zoontjes alleen voor te staan. Toen ik mijn nieuwe vriend leerde kennen was ik in eerste instantie wel een beetje nerveus over wat zijn ouders er van zouden vinden dat hij nu met een vrouw met kinderen thuis kwam.. Maar we werden echt met open armen ontvangen en ze zijn stapel gek op mijn kinderen!! Zijn moeder breid nu zelfs truien voor ze!!
Ik heb absoluut leuke schoonouders. Ze zijn aardig en gezellig en zullen altijd voor ons klaar staan met wat dan ook
ik heb ook leuke schoonouders. Ze staan altijd klaar voor ons en kunnen met alles bij ze terecht. Tuurlijk hebben wij over en weer ook wel eens onze 'irritaties' maar die heb ik ook met mijn eigen ouders. Je denkt soms toch over bepaalde dingen anders dan je ouders he... Generatiekloofje, haha En beide onze ouders kunnen maar moeilijk accepteren dat we volwassen zijn en onze eigen keuzes kunnen maken. Maar dat is eigenlijk ook wel weer lief , dat ze zo betrokken zijn. Nee hier gelukkig ook niks te klagen
Heb een hele lieve schoonmoeder! Ze woont in Sudan, dus het contact verloopt telefonisch en via internet, maar dit is eigenlijk haast dagelijks. Ben een paar maanden bij haar geweest en vond het zo'n lief warm mens!
Ik heb een betere band met m'n schoonouders, dan met m'n eigen ouders Dat zegt denk ik wel genoeg We zijn vorig jaar ook verhuisd en wonen nu echt om de hoek bij ze. Als ik niet zo'n goede band met ze zou hebben, zou ik dat dus echt nooit gedaan hebben! Maar toen we nog in die verhuisperiode zaten, kreeg ik wel vaak rare blikken hoor, zo van "je gaat vrijwillig zo dicht bij je schoonouders wonen?! " Heb ook wel eens het idee dat m'n schoonmoeder mij ziet als de dochter die ze eigenlijk nooit gehad heeft... Ze heeft wel een dochter, maar die had al van jongs af aan eigenlijk alleen interesse voor paarden. En ik heb veel meer dezelfde interesses als m'n sm ook heeft. Dus gaan regelmatig samen shoppen, we hebben dezelfde hobby (scrappen) en zitten daarvoor ook regelmatig bij elkaar, etc. Dat miste ze volgens mij wel bij haar eigen dochter, dat soort dingen samen doen... We gaan ook regelmatig met ze op vakantie, eten in elk geval zondags samen en vaak ook nog wel op andere dagen (maar da's maar net hoe het uit komt allemaal), gaan met z'n allen op zondagmiddag met de hondjes een stuk wandelen, dagtochtjes maken... Doen eigenlijk heel veel met ze dus! Soms met z'n allen, maar net zo makkelijk ga ik alleen met m'n sm (en m'n dochter). Ze zijn ook helemaal gek met hun kleindochter en gaan echt door het vuur voor haar (en voor ons). Dus nee, ik heb echt absoluut niets te klagen over m'n schoonouders
Hier ook leuke schoonouders hoor! Tuurlijk halen ze het niet bij mijn eigen ouders, maar ben wel dol op ze.
Hier ook toppers van schoonouders! Ze wonen wel een end bij ons uit de buurt maar we proberen toch om elkaar vaak te kunnen zien! Afgelopen zaterdag waren we bij ze en toen had mijn schoonmoeder een verrassing voor me, ze had nieuwe kleren voor me gekocht, superleuke rok met bijpassend vest, shirtje en legging en dan ook nog een winterjas erbij want die paste goed bij het setje Echt heel lief, "omdat je het verdiend hebt" Dus ik ben blij met mijn schoonouders hihi Ze zijn ook heel lief voor Sem, altijd geinteresseerd in hoe het gaat je en niet opdringerig op wat voor manier dan ook...we hadden het slechter kunnen treffen