Leuke schoonouders

Discussion in 'De lounge' started by Rooz88, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb de leukste schoonouders, zwager en schoonzus die ik me wensen kan! We zijn heel close met elkaar en zien elkaar zeker 3x in de week. Wil ze echt niet meer missen!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee helaas. Gelukkig wel een hele leuke schoonzus en zwager, die er net zo over denken als wij :)

3. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

Aug 31, 2009
    137
    0
    0
    ik heb ook superleuke schoonouders! staan altijd voor ons klaar.

we gaan nog elk jaar met ouders en schoonouders naar centerparcs. met zn allen in 1 huisje: stikgezellig!

4. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Wat tof om te lezen dat er zoveel meiden zijn die goed overweg kunnen met hun schoonouders :D Ik begon ook al te denken dat ik de enige was ;)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier is het dubbel. Mijn so zijn lief, geweldig voor de kinderen en nemen ons vaak mee op uitjes. Ze proberen rekening te houden met onze wensen en zijn de meest onbaatzuchtige mensen die ik ken.

Aan de andere kant zijn onze achtergronden totaal verschillend. Mijn sm is gewend dat moeders/schoonmoeders wil wet is, en dat je haar belt voor vragen/adviezen/ mee te gaan winkelen.
    Ik ben heel zelfstandig en bel mijn eigen moeder al nooit voor tips, laat staan haar. Dat botst weleens want ik ben gewoon niet wat ze graag van haar enige schoondochter had gewild.

Maar ik had het veeeeeel slechter kunnen treffen.

6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Ben ook erg blij met die van mij,maar eigenlijk heb ik altijd leuke schoonouders gehad (in vorige relaties)
    Denk ook dat het aan je eigen houding ligt,soms vraag ik me weleens af bij bepaalde topics of het wel echt zo zit als ts schrijft.:)

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    hier gelukkig ook een lieve schoonmoeder :D

Share This Page