'Kinderen krijgen slaapziekte na griepvaccin' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Buiten dat ik die specifieke vaccinatie toen al niet zag zitten, vind ik dit artikel een draak. Van 8 naar 4.. Waarbij het niet uit te sluiten valt.. Toch heel iets anders dan wat je na het lezen van de kop denkt. Maar goed.. Voor alle acht de kinderen is het zonder twijfel heel vervelend!!
Wat Jessie zegt artikel klopt niet helemaal. Maar ik denk dan gelijk weer bij hoeveel kids is de griep voorkomen maar goed dat is mijn gedachtenspinsel
Tsja dat artikel ziet er (even kort door de bocht gesteld) idd rammelend uit. Wat niet wegneemt dat het heel erg is dat die kinderen narcolepsie hebben (al dan niet door de vaccinatie). @Tweekids dat is idd nooit vast te stellen. Maar ik wilde nog steeds dat mijn zoon (toen 11 maanden en tot dan toe kerngezond) zijn vaccinatie op tijd had kunnen halen. Want voordat die beschikbaar was, is hij doodziek geworden van de Mexicaanse Griep en hij is door het oog van de naald gegaan. Gelukkig is hij er weer goed bovenop gekomen, hij heeft er alleen zeer vatbare longen aan overgehouden, maar ik word altijd wel een beetje *laat ik het netjes zeggen* boos als ik in de reacties onder zo'n link op nu.nl zie dat heel die MG niets voorstelde. Was dat maar waar...
Wat vreselijk kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is om te lezen dat mensen zeggen dat het niks voorstelt Ik denk altijd maar dat vaccinaties er niet voor niets zijn , maar helaas kan er niet berekend worden bij hoeveel kinderen de MG of een andere ziekte voorkomen is, alleen de negatieve kant hoor je..
Herkenbaar margreet! Mijn man en zoontje van toen 5 maanden hebben de MG gehad in 2011. Dood en doodziek waren ze. Man lag toen in het ziekenhuis. Het is echt niet zomaar een griepje geweest
Verbaasd mij niks, ben ook chronish vermoeid en dubbel zo veel migraine sinds de griep prik. We weten helemaal niet of de griepprik effectief is doordat de griep zo snel muteerd... Het RIVM claimt trouwens ook dat er per jaar 2000 griep doden zijn terwijl het bureau voor statestiek er maar 200 op de teller heeft staan.. Uiteraard zijn dat niet alleen kinderen maar mensen van alle leeftijden.