Supernatural! Heeft geloof ik inmiddels 6 seizoenen Verder: Moonlight!! (helaas 1 seizoen, maar errug gaaf) True Blood Being Human NCIS Destination Truth (meer documentaire, wel erg leuk) Ghost Hunters International (Syfy net als Destination Truth) Invasion (ook helaas maar 1 seizoen) Hopelijk heb je er wat aan!
Hier een paar series die ik nog niet voorbij heb zien komen: Game of Thrones: fantasy, middeleeuwse setting, is een verfilming van een boekenreeks, met Sean Bean, lekker barbaars, seks. Spartacus (Blood & Sand + Gods of the Arena): Romeinse tijd, de 1e gaat over Spartacus, de 2e is een soort prequel, met een paar personages uit de 1e. Veel zwetende gespierde mannen, naakt, seks, intriges. Nikita: heb je La Femme Nikita gezien, de serie uit de jaren 90? Dit is een soort spin off met Maggie Q, geheime dienst, een mol die infiltreert, Nikita is hier een ex-agent die de organisatie probeert de stoppen. Army Wives: gaat over het leven met een militair, leven op een Amerikaanse legerbasis, vanuit het oogpunt van de partners, van de makers van Grey's Anatomy. Dark Angel: speelt zich af in de toekomst, in een wereld waarbij de economie compleet is ingestort door een soort electronische pulse, gaat over genetisch gemanipuleerde jongeren die werden getraind tot supersoldaten, ze zijn ontsnapt toen ze kind waren. Een van hun is de hoofdpersoon, helaas maar 2 seizoenen.
CSI, NCIS, The mentalist, Castle, Prison Break... (Ik heb wel niet alle vorige comments gelezen dus er kunnen er bij zitten die er al bij stonden)
Persons unknown! Bestaat maar uit 1 seizoen en heeft wel een open eind. Maar een heerlijke vage serie
Binnenkort begint een nieuwe serie in de trant van heroes. deze heet Alphas. oh en stargate universe heb ik ook met veel plezier gekeken haven Eureka no ordinary family reaper the event