Kijk eens op Bierdopje.com Verzamelsite van alle lopende en afgelopen series. Kan je ook bijhouden welke je hebt gezien Ik zoek daar altijd naar een nieuwe serie
V 2009 is ook een goeie. Is gebaseerd op een film uit de jaren 80 en gaat over ruimtewezens die met ogenschijnlijke goede bedoelingen naar de aarde komen. Echt superspannend. Ze zien eruit als mensen, maar dat zijn ze helemaal niet. Een verzetsgroep probeert er alles aan te doen om ze tegen te werken.
24? is alleen wel actie normaal houd ik daar niet van maar oeh wat is deze serie spannend en goed zit met smart op one tree hill 8 te wachten maar die duurt nog wel even ben ik bang
Ik vond the Walking Dead erg goed. En er komt een nieuwe serie van de schrijvers van Lost aan: Once Upon a Time.
Game of Thrones is erg goed.Zit geduldig te wachten op de laatste aflevering. True Blood ga ik hierna aan beginnen,moet ook erg goed zijn.
Game of Thrones heb ik al veel van gehoord, die wil ik over een tijdje ook gaan bekijken. Veel mensen zeggen dat die leuker is dan True Blood. True Blood zelf vond ik erg leuk, vooral de eerste serie (al zijn de boeken leuker).
Wij hebben net de laatste aflevering van het eerste seizoen van Camelot gekeken. Niet heel heel goed, maar zeker vermakelijk! Helaas heeft het eerste seizoen maar 10 afleveringen, maar er schijnt een tweede seizoen te komen.
iedereen bedankt! heb in ieders geval genoeg om te kijken!! Ben nu met dollhouse bezig, seizoen 1 is net afgelopen. Leuke serie..maar niet echt heel spectaculair....zoals wel vele die na 1a2 seizoenen niet voorrt worden gezet. Vind dat jammer, vaak komt er net een verhaal in of word het net beter...en dan plop.....weg serie! Mensen toch...iedereen moet in een serie groeien...je kunt echt niet na 4 afleveringen die niet goed bekeken zijn zeggen oh die loopt niet...weg ermee! Zo jammer he....
Vandaag een nieuwe serie gekeken the nine lives of chloe king. en ik heb de eerste aflevering van teen wolf gedownload kijken of dat was is