Te koop: Quinny Freestyle XL4 incl. Dreami en adapters om de dreami en de maxi cosy te bevestigen. Maxi cosi zit er niet bij in begrepen. kleur: donker blauw foto's volgen morgen Ik vraag er 150,- voor p.s gaat weg ivm 2de op komst en dus gaan wij voor een duo wagen
Hey hallo, Heel naar maar mijn camera is leeg Ik ga vanmiddag nieuwe batterijen halen en hoop morgen de foto's er op te hebben. Op marktplaats zijn overigens wel foto's van dezelfde te vinden. groetjes
Wist je dat er op de 4XL ook een duozit kan? Dat bespaart misschien wat. Voor een voorbeeld zie marktplaats advertentienr. 147678603. Het is maar een tip, misschien heb je er wat aan.
Zou hem graag willen hebben maar is nog een beetje erg vroeg om nu al aan te schaffen Is wel de wagen die ik wil dus ik kijk over een tijdje graag nog een keer.
de wandelwageninzet, weet je ook hoe plat deze kan? sven is nu al uit zijn wandelwageninzet gegroeid en past eigenlijk niet meer in de kinderwagen, we zitten te springen om iets groters. heb je een idee van de lengte van de wieg danwel de wandelwageninzet?