Hoi meiden, Ik wist niet anders het topictitel te omschrijven maar... Hebben jullie er ook last van,dat als je je hyves opent,je allemaal wie,wat waar's (www) van onbekende ziet? Ik vind het echt zoooo vaag,en ze staan niet eens bij mij in de lijst? Ben benieuwd,of het meerdere van jullie is opgevallen!
yup.. volgens mij kan je wanneer je een www insteld, aanvinken of je het alleen voor vrienden, of aan alles hyvers of vrienden van vrienden instellen. Ik doe altijd alleen vrienden.. Maar heb vaak dat ik denk he wie is dat nou weer...irritant eigenlijks..
hmmm. raar dat er ineens zoveel zijn... dat heb ik niet, net even gekeken... of zijn ze er weeeeeeer mee beizg met veranderingen?!?!? Doen ze wel veel vind ik...
Ja op de hoofdpagina, voor het inloggen, dat heb ik wel, maar op mijn eigen hoodpagina zeg maar na het inloggen heb ik af & toe een onbekende er tussen staan...
Ja hahahaha,dat bedoel ik op de home pagina,ineens allemaal foto's van onbekende,die zegmaar foto's op hun hyves neerzetten!
heb ik nu ook last van! heeft volgens mij iets te maken met die supermama hyve, en die actie van zalando? heb die al verwijdert, en er komen nu gelukkig geen nieuwe meer bij, hopen maar dat het nu klaar is!
Ik heb het ook heel erg! Komt idd door zalando en super mama, maar hoe ik ze niet meer krijg te zien weet ik niet....