Hoi meiden, mijn baby heeft vandaag zn eerste entingen gehad, nu was hij daarna heel suf en sliep veel. Alleen heeft hij nu koorts 38,5 huilt veel en spuugt... Hoort dit er allemaal bij? Ik heb dit met mijn andere boys niet meegemaakt... gr willow
Het spugen komt mij ook niet bekend voor. Was ie helemaal fit toen ie de prikjes kreeg? Momenteel gaat de buikgriep ook erg rond. Wat zegt het rivm over de bijwerkingen?
de koorts herken ik wel en het meer huilen ook wel,maarde rest niet! zou ff de hap bellen voor de zekerheid,want dat spugen en suf zijn hoort er geloof ik niet bij,,,tenminste niet bij de 'normale ' reacties
Zetpil geven. Miss is hij erg moe door het huilen. Braken kan door de onrust komen. Is de injectie plek rood, warm of opgezet? Klinkt hij vol of benauwd? Is er iets van uitslag te zien?
Hier leek ze er ook wel wat misselijk door, maar ze dronk en plaste prima. Als je het niet vertrouwd: ha bellen!
Mijn zoontje kreeg ook flink koorts en was suf de eerste keer. Dat hield maar liefst vier dagen aan. Op de huisartsenpost bleek alles oke, dus het kan ook gewoon goed zijn en erbij horen. Maar wij zijn voor de zekerheid ook even langs de huisartsenpost gegaan dus.. Groetjes Anna
Mijn zoontje had ook koorts en was wat suffig na de 1e enting. Maar spugen (althans, meer dan normaal, heb een refluxkindje) heb ik niet gezien. Ook niet na de 2e en 3e enting. Ik zou het wel even in de gaten houden hoor.
ook mijn zoon was na zijn 1ste inenting juist heel rustig veel slapen en koortsig maar braken nee dat niet. wat zei de dokter?
Hier ook veel slapen, wat jengelig en verhoging maar niet het spugen. Zou ff een zetpil doen en die afwachten en anders bellen.