Leuke sintcadeaus 4 jarige

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by missym, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

May 19, 2007
    5,605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Mijn zoon kreeg op z'n 4e verjaardag afg september een mobigo van V-tech. Hij speelt hier echt met plezier mee, en heel handig als we op bezoek gaan bij de volwassenen die geen kids hebben, kan hij lekker mee zoet zijn.
    En ook omdat zijn 4 oudere neven al met iphone en ds spelen, moest hij altijd mee en toekijken. Laat hem maar zelf ook spelen. Hij leert de letters en cijfers ook beter....

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Mijn dochter heeft sinds ze 3 1/2 is een ds. Ze kan al heel goed spelletjes zoals dora en diego doen. Ik zou niet zo snel een c tech kopen. Als die losse spelletjes zijn harstikke duur. En hier heeft ze heel lang iets aan. Nu speelt ze er niet heel veel mee hoor maar als we op vakantie gaan of het slecht weer is pakt ze hem.

Ik heb ook het abc bij kruidvat gekocht,
    Zoobles
    strijkkralen
    k3 pyjama
    dekbedovertrek met kussen
    barbie

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Deze hebben we gister meegenomen: bartsmit.com - Play-Doh 8 potjes en toebehoren
    Ze is nog niet helemaal into letters... Maar steeds vaker begint ze er zelf over. En er zitten ook cijfers bij.. Dus dat is vast heel leuk.

Pepernoten in de vorm van een À gelegd gister.. (naar het sinterklaasjournaal) en ze blijft volhouden "het was de 4 van Anne"

Share This Page