Was benieuwd welke huisdieren jullie hebben. Wij hebben een super lieve witte herder genaamd Boy. Hij is 1,5 jaar. (wisten sommigen al ) En jullie : : :
Heej heb een vriend van bijna 30. enne 2 katten van 4 jaar oud, fokke en sukke (staan in mn album) Mooie hond!
Ik heb drie katten en in het zomerhuisje in de tuin woont een stelletje met twee katten. Totaal dus vijf katten op mijn erf. Gezellie!
Wij hebben 2 katten Rickey van 6 jaar en Noa van 2 jaar. In mijn album staat een foto. Owjaah we hebben ook nog een konijn van 4 jaar. liefs, misspuma
Wij hebben een kruising hond bordercollie duitse herder. Staat volgens mij wel een foto van in me album.
Pffffffffff, waar zal ik beginnen? De meest aanwezige hier is onze hond; een Boerenfox van net 2 jaar. Dan hebben we nog 1 konijn, 1 cavia, 1 hamster, 5 vissen en 17 vogels..... Al met al genoeg leven in de brouwerij dus
Wij hebben 3 cavias, 4 kippen buiten in de vijver stuk of 20 vissen, in het aquarium tropische visjes en we hebben babyguppies!
Behalve de huisdieren die je hier op het eiland gratis erbij krijgt, af en toe eens een kakkerlak ale: (vooral fijn in het regenseizoen want dan willen ze nog weleens vliegen, wat ze dus niet kunnen), gecko's etc., hebben wij nog 2 Mechelse herders, Chica & Kinky. Het waren er tot vorig jaar nog 3 maar helaas is Kasha gestorven . Mijn man wilt nu ook een stel kippen erbij , moet er om heel eerlijk te zijn niet aan denken!
Wij hebben 2 border collie's. Ene heeft een beetje problemen met luisteren stopt niet met blaffen. Maar ze zijn wel lief hoor