Sinds kort weten we dat we een tweede dochter krijgen dus een zusje voor Sara. Ik vond bij mijn vorige zwangerschap Yasmin al een mooie naam, maar moeten jullie hierbij niet aan DE PIL denken ??? Mijn man vind Yasmina of Yasmine mooier, ik vind Yasmin mooier wat vinden jullie? Eventueel nog andere ideeen?
hoi een naam die wij zelf in gedachten hadden voor een eventueel zusje voor onze zoon Ben is Eden , helaas kunnen we die niet gebruiken (ben trouwens nog niet eens zwanger) de combinatie maakt BENEDEN, dus we fantaseren nog maar even verder. OP http://www.naamwijzer.nl staat een grappig testje namelijk naam past bij gezin? kun je testen of een van de namen bij jullie namen passen gr spinnekop
Ik heb voor Yasmin gekozen. Yasmine/a vind ik te lang, helemaal als haar zus Sara heet. En ik dacht pas aan de pil toen ik jou berichtje las haha.
Ik zou dan voor Yasmin gaan, ook omdat het net als Sara 2 lettergrepen heeft. Yasmine vind ik te lang. Zelf heb ik ook 2 dochters, waarvan er 1 Sara heet. Wat ik er leuk bij vindt passen is: Sara & Lise Sara & Emma Sara & Lynn Sara & Sophie Sara & Julia En mijn favoriet is Sara & Ise
Ik dacht eigenlijk ook pas aan de pil toen jij erover begon, eerder had ik die link helemaal niet gelegd. Ik vind zelf Yasmin mooier bij Sara staan. Maar Jasmijn bijvoorbeeld vind ik er ook heel leuk bij (ik ben zelf niet zo'n fan van namen met een "Y"). Succes!
Ik vind Jasmine (met een J) het mooist van jouw opties, maar wel wat lang bij Sara. Dus ik zou voor Jasmijn gaan (vind ik ook een wat mooiere naam, maar jullie waarschijnlijk niet, want het klinkt meteen heel anders natuurlijk).