Wie oh Wie heeft ervaring met Babyplanet

Discussion in 'De babyuitzet' started by Roxy, Jul 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxy

Roxy Lid

Dec 22, 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Hoi Dames,

Wie heeft er ervaring met de winkel Babyplanet, wij zijn nu in 3 verschillende zaken geweest hier in de buurt en telkens worden we perfect en vriendelijk geholpen. (niet dat push gedoe).

Nou hebben we daar een kamer en wagen gezien, nou ben ik heel benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Met de levertijd/afhandeling enz.

Ik zie jullie reacties wel tegemoet.

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben daar ooit geweest met iemand anders, (ikzelf heb nog geen kinderen) maar ze zeiden toen dat de levertijd op een kinderwagen 12 weken was..

3. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meestal liggen de leveringstijden van een wagen of een babykamer tussen de 6 weken en 12 weken

dat verbaasd me dus totaal niet :)
    verder heb ik geen ervaring met babyplanet zelf

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik kom er wel eens, maar heb er geen grote aankopen gedaan.. weet dus niet hoe ze zijn in service en zo.

5. cass001

cass001 Actief lid

Dec 15, 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik heb daar de verzorging/aankleding besteld. Was alleen via een boek mogelijk van Anel, deze kwam netje zoals afgesproken na 8 weken.

Maxi Cosi minder geluk. Deze zou ook 8 weken duren maar werdt vorige week gebeld zou nog eens 10/11 weken duren, maarja dan ben ik bevallen. Dus heb deze geannuleerd en Baby Dump heeft me er uit geholpen en een geleverde bestelling van een anderaan mij doorgegeven (die bestelling was pas nodig voor october) Dus is geregeld.

Ik vond service wel ok, alleen ze waren wel erg gemakkelijk met doorgeven owh duurt effe 11 weken langer. Geen oplossing of niks. Je ziet toch graag dat ze in iedere doen alsof ze zijn best doen.

Ik heb bij 5 verschillende zaken besteld, en merk wel de levertijd is de het moeilijkste.

gr. cassandra

6. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Wij hebben onze babykamer bij babyplanet gekocht
    Toen we hem in mekaar wilden zetten bleek ik er een verkeerde plank (onafgewerkt) bij te zitten
    We hebben gebeld naar baby planet en het zou de week erop geregeld zijn
    Week erop nog niets gehoord of gezien, teruggebeld, nee de verantwoordelijke was er niet
    zou morgen terug bellen
    Maar nee hoor, niet teruggebeld
    Ditzelfde liedje nog drie!!! keer gehad

Toen werden we eindelijk gebeld dat de plank binnen was, dat we hem mochten komen ophalen
    Pardon? Ophalen? Jullie mogen m wel netjes komen leveren ja, zelfde service als bij de kamer?
    Maar nee hoor, dat kon pas over een tig aantal weken weer
    Dus wij er toch weer heen moeten rijden om zelf de plank op te halen

Neuh over de service zijn we niet zo te spreken ;)
    Maar t kamertje is wel erg mooi haha
    Gelukkig hadden we m erg vroeg besteld

Trouwens, ik denk dat je over elke winkel wel van dit soort verhalen hoort hoor, ik heb iig nog over geen enkele winkel alleen positieve verhalen gehoord

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Vaak is een winkel ook maar afhankelijk van de leverancier...ik denk dat het ergens anders niet veel zal verschillen.

Share This Page