oooh leuk! Zag vanochtend ine en blaadje ergens een chamred box seizoen 1-8 staan. Vind t dan opeens weer zoveel charmed!
ik heb alle seizoenen al gezien... maar is wel leuk om alles weer te zien.. hihi alleen ga ik dat niet redden elke dag want ik moet ook weer werken
hier ook nog een charmed fan! Hmm wel minder dat ze weer opnieuw zijn begonnen (behalve voor de meiden die het nog niet gezien hadden) hoef alleen het laatste deel nog te kijken... weet ook niet hoe het afloopt.... de rest heb ik thuis ligguh..echt leuke serie!
Fieuw, ik schrok al... Is er ook wat bekend of het laatste seizoen uitgezonden gaat worden? Groetjes van Kiki
jippie vanavond weer kijken. wel bale dta het gene uurtje later kan moet namelijk 3 dagen werken tot 18 uur en voordta ik dna thuis ben is het half 7 en soms 7 uur dus dna zie ik niet veel. best bale weet iemand of er ene herhaling komt
DVD-box van seizoen 1 tm 8 nu te koop bij Mediamarkt voor 188 euro. Rennen! Hier kunnen wij niet tegen downloaden(en branden en lege dvd's opmaken)
Wij hebben alle seizoenen! Manlief is helemaal fan van die meiden en heeft mij ermee aangestoken! Maar om 18.00 uur ga ik kijken!