Negatieve ovulatie test maar wel eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by mieltje, Aug 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Heeft iemand dit meegemaakt:
    Ik heb sinds twee dagen een hogere temperatuur. Dus ik denk dat ik mijn ei al gehad hebt, maar al 4 dagen heb ik een negatieve ovulatie test?

Wat wil dit zeggen?
    :(:
    Groet
    Miel

2. cate

cate Actief lid

Aug 25, 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Hey

Ik begrijp wat je wilt zeggen!!! Ik heb het zelfde. Alleen ik meet mijn temp. niet maar weet zeker dat ik al mijn ei gekregen heb!! En bij mij verschijnt ook maar geen positief streepje!! :(

Weet niet hoe het kan maar ik klus dan maar elke dag :D
    Heb dat bij mijn eerste ook zo gedaan en was al vanaf ronde 1 in verwachting!!! Dus wie weet nu ook!! Maar daar droom ik echter niet te luid van he!!

Ja, ik heb het ook op die ovulatietest(neg.) maar ik trek er me bitter weinig van aan!! Ik ga er gewoon voor de 100% voor!!
    Ook doen zou ik zeggen!!

Groeten Cate

3. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Ik gebruik deze ovulatietesten voor het eerst in deze cyclus omdat ik bij mijn vorige cyclus een vroege eisprong had, al bij 8 dagen. Tja dat had ik niet verwacht en heb toen de boot gemist!
    Mijn cylus wisselt nogal na de miskramen denk ik.
    Maar nu snap ik er niet meer zoveel van.
    We zijn om de de dag wel aan het klussen.
    Maar pfff, mijn energie raakt op... :oops:

Ik gooi er vanavond weer een ovu. testje tegenaan. hopelijk is hij nu positief.

Groet
    Miel

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @Mieltje,

wellicht is je cyclus idd nog in de war meis...je lichaam heeft best veel mee gemaakt en je *bovenkamertje* natuurlijk ook

Wat die ovu testen betreft...geen idee meis...ik gebruik ze niet en hoop ze ook niet te gaan hoeven gebruiken.

Misschien staat er wel het een en ander op het forum?

Succes!

Share This Page