Peking express

Discussion in 'De lounge' started by kwebbeltje, Feb 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vanavond om half negen begint weer een nieuwe reeks op net 5. Dit keer gaat de route door zuid-amerika.

Ik zit in ieder geval voor de buis.

Kwebbel

2. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    grrr bij ons ligt om de een of andere reden net 5 eruit samen met sbs6 en tmf dus kan het helaas niet kijken! is wel 1 van mijn favo programma's dus zit nu echt te balen!

3. MollyM

MollyM Bekend lid

wie heeft het gezien? Het was wel weer leuk, toch leuk dat die domme dames nog een rondje mee mogen doen dat was echt lachen! En wie weet halen ze de finale wel. :D

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ja ik vond het ook weer leuk. Ben idd benieuwd of onze blondines weer een ronde verder komen. Liften kunnen ze in ieder geval, maar kaartlezen... ;)

kwebbel

5. peetje22

peetje22 Actief lid

Jul 21, 2006
    332
    0
    0
    ik vond het ook erg leuk!

6. MollyM

MollyM Bekend lid

Het is ook leuk de mooie omgeving te zien, maar echt spannend vind ik dat het pas wordt als je een paar afleveringen verder komt.

7. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    Mijn vriend en ik waren blijd at die blonde dames door mochten echt grappig dat kaartlezen. Heo moeilijk akn het zijn en dat die chauffeur dan nog terug rijd voor ze ook. lagen echt helemaal in een deuk

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Is iedere keer weer een leuke serie!
    Nu vooral, want de vriend van mijn zus woont in Brazilie!

En dat stel dat eruit ging vond ik wel sneu voor die jongen met die enkel, die deed zo zijn best!

9. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Was zeker weer leuk. Kan niet wachten tot zondag!

10. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Ik zit ook zeker weer iedere zondagavond voor de buis hoor.
    Vond het trouwens wel knap van die jongen met die enkel dat die niet opgaf,die moet echt veel pijn gehad hebben.

Kareltje

11. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Ik vind het ook een geweldig programma. Gewoon het race element en het loeren naar de omgeving. En oh wat waren die meiden toch dom bezig. Maar ook die meid met haar schoonheidsspullen in de tas. Ik had ze er echt uit gemikt! Maar goed het is fijn dat er weer wat op is om de zondagavond op te vrolijken.

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben benieuwd hoe de twee blondines het er vanavond afbrengen.

Kwebbel

13. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ik heb het vorige week niet kunnen zien, maar ga het vanaf vanavond zeker weer volgen. Ook leuk dat wij zelf in die omgeving zijn geweest, (peru, argentinie en chili) dan krijg je dat gevoel weer een beetje terug.

14. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Nou meiden ik ga ook weer voor de buis zitten.
    En daarna krijg je hartstocht die ga ik ook er achteraan kijken.

Lekker avondje buis hangen.

Kareltje

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    was weer leuk... en heb nu al zin in volgende week.. ruzie tussen paul en pascalle...

en die blonde meiden...haha maar ze zitten er nog in

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Jaa hier nog een trouwe kijker! Geweldig programma, en vooral heerlijk als de stellen ruzie onderling krijgen!
    Vind die blonde trienen wel lache! Verder nog niet echt indruk van de stellen, ze zijn te weinig in beeld nog..op de voorlopers na dan! Vind Pascalle en Paul in ieder geval niet zo leuk!

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Moest wel lachen...zien we een klein stukje van onze blondines..wat zien we..dat ze weer verkeerd zijn gereden :) :) :) :)

Ben ook benieuwd hoe volgende week de ruzie afloopt. Ging er fel aan toe geloof ik. En zouden we dan moeder en zoon ook meer gaan zien?

Kwebbel

18. Phedre

Phedre Lid

Feb 27, 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop ook dat de volgende keer alle koppels meer aan bod komen. Je ziet nu lang niet alles. Ik vind het een geweldig programma, maar ze filmen, of liever monteren het soms wel irritant.

Die blonde meiden waren inderdaad weer lekker op dreef, even je bikini ophangen op de waslijn in de vrachtwagen. Heeft die chauffeur ook weer wat te vertellen thuis ;)

Ben benieuwd naar volgende week, met name inderdaad die knallende ruzie tussen Pascalle en Paul.. Jammer want ze doen het nog wel zo goed.

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hier nog een trouwe kijker! Ik vind wel dat ze dit jaar niet elk koppel evenveel zendtijd geven! Er zijn zeker twee koppels die ik nog zelden gezien heb!
    Het programma wat erna komt is ook leuk! hartstocht heet het. Volgens mij wordt dat ook nog wel een pittige strijd, al vond ik ze nu nog erg lief.

Share This Page