ik zit een beetje te neuzen op internet...maar vind de meeste namen op de sites die ik kan vinden zo standaard en niet mooi wie weet er leuke sites?
Op de site van de SVB kun je lijsten vinden met alle namen die in het vorige jaar zijn gegeven...staat dus echt van alles tussen.
De SVB is de sociale verzekeringsbank. Adres is SVB - SVB home Overzichten van 2009 staan hier: SVB - Kinderbijslag - Kindernamen uit 2009
Google eens op "voornamen", dan krijg je een heel groot aantal hits! Met ook leuke en originele namen erbij!!! De SVB heeft inderdaad een overzicht met een TOP10, maar ook een overzicht van alle namen die zijn gegeven per jaar!!!! En ook hoe vaak een dergelijke naam voorkomt. En hoe weten ze dat??? Omdat ze de Kinderbijslag uitkeren en dus alle aanvragen en namen voorbij zien komen
Ik heb deze : ZeeVanNamen.nl - babynamen: Vind de mooiste naam voor jouw baby Search Baby Names Meanings By Origin And A-Z Baby Names Etc Baby Names Meaning of names for your baby boy or girl at Baby Names Pedia, Top 100 Baby Names, Unique Baby Names, and more! Baby Name Center - Baby Names by Gender, Meaning, and More! Babynamen: alles wat je wilt weten over je baby ! Ik hou van Amerikaanse namen Engelse namen