Pfff eigenlijk is het niets om druk over te maken maar zit er toch mee. Ben nu bijna 25 weken zwanger vorige week dinsdag naar de vk geweest toen was ik 24 weken maar ze riep oow je bent 23 weken zwanger ik zei nog nee hoor 24 weken oow ja zei ze ik dacht al klopt niet ze zei ook toen ze ging voelen als ze niet beter zou weten zou ze zeggen 26 weken. Dus ik naar huis en want stond er op de papier waar de groei gegevens staan enzo zw weken 23 ik denk verdorie ik zei toch 24 weken maar goed ik heb zo nu en dan verschilldende en omdat mijn eerste ook al met 41 weken kwam via keizersnede en toch bleek dat ie er te lang in had gezeten ben ik nu dus bang dat ze me niet met 36 wk naar gyn sturen maar met 37 weken ja achterlijk natuurlijk ik kan de volgende keer het weer zeggen dat het niet klopt want op de kaart klopt het ook niet ik ga om de 4 weken na vk. Maar het blijft me in me hoofd spoken kan het niet uitstaan. Wil het even kwijt en misschien dat sommige meiden ook zo iets dergelijks mee hebben gemaakt. Gr jojo
Ik zou er de volgende keer gewoon een opmerking over maken bij de vk. Ik denk dat als je je verhaal erbij verteld dat ze het wel zullen begrijpen...maar vervelend is het wel.