aankleden met lichtjes, alleen met kerst???

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Even vragen hoe jullie hier over denken. Gebruiken jullie lichtjes alleen in combinatie met de kerstspullen of doe je dat de hele winter door. Ik bedoel dus niet zo'n lichtslang aan het huis ofzo, maar bv. in een vaas of op de vensterbank. Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen??? En waar je de lichtjes dan voor gebruikt.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind een lichtslang of lichtjes in de vaas in de vensterbank niet speciaal iets voor alleen de kerst. Ik zou het de hele winter doen (en deel van de herfst).

3. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb in de herfst en winter een vaas staan met takken met lichtjes erin. En veel kaarsjes. Vind het wel sfeervol en heeft niets met kerst te maken hoor, dus lekker doen!

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hier ook zo.. t heeft niets met kerst te maken, het is gewoon gezellig :)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook kaarsjes aan, gezellig toch?

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo. Dat is 1 van de weinige dingen wat ik dan weer wel leuk vind aan deze donkere en koude dagen.

7. tulip

tulip Niet meer actief

gelukkig, ik heb nu wel 2 van die grote vazen en dan een snoertje met lichtjes erin. Aan de zijkant van de vaas zit zo'n gaatje waar je het snoer door kan doen. Hartstikke leuk, maar de lichtjes zitten er echt zo een beetje in gestopt, hoe kan ik het leuker maken???? Zou ik er iets in moeten doen als vulling ofzo??? Iemand ideeen?

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Je kunt er verschillende dingen in doen.
    Je hebt bij de tuinzaken van dat stro achtige spul te koop, in alle kleuren (dus vast ook iets passends voor je interieur.
    Dat spul kun je uit elkaar trekken en dan in de vaas doen.

Verder met kerst leuke ballen enzo erin doen.

9. tulip

tulip Niet meer actief

die ballen met kerst had ik idd ook al bedacht.:D Nu nog iets tot die tijd, dat hooi klinkt ook wel leuk. Ik kan mij er nog niet echt een beeld van vormen, maar ik zal zaterdag eens bij moerkant kijken.

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, Belgiƫ
    Aan onze schoorsteen hangen het heel jaar door lichtjes is super gezellig zelfs 's avonds laat in de zomer als we binnen zitten en buiten donker is :D

Deel Deze Pagina