Dat vroeg ik me eens af ^^ Mijn man heb ik 5 jaar geleden leren kennen via zijn zusje (die gaf zijn email) en de band Within Temptation. Ik was fan, hij was fan. We hebben elkaar voor het eerst ontmoet op een concert, niks aan de hand, elkaar niet eens gesproken alleen gezwaaid. 2e keer weer bij WT op een festival en vanaf dat moment spraken we elkaar vaker en vaker op MSN tot de vonk oversprong. Vandaag precies een half jaar getrouwd en morgen precies 5 jaar verkering 8)
6 en half jaar geleden mijn vriendin en ik waren aan het uit gaan in de stad hij kwam binnen met z'n maatje z'n maatje werd verliefd op mijn vriendin en waren gelijk verliefd op elkaar we waren elke dag bij elkaar en mijn vriendin heeft ons aan elkaar gekoppeld
Wij hebben elkaar 7 jaar geleden leren kennen in Marmaris. Hij was daar de barman en ik kwam er op vakantie. Op dat moment had ik helemaaaaaaaaaaal geen behoefte aan een relatie en al helemaal niet met een turkse man. Want in het toerisme gingen er al zoveel vreemd. Maar het noodlot besloot anders, ik en mijn ouders werden van een ander overgeboekt naar het hotel in Marmaris ipv Icmeler en hij begon 2 dagen voor mijn aankomst in dat hotel te werken. Heb het proberen te onderdrukken, maar het was liefde op het eerste gezicht! Uiteindelijk zijn we zelfs 9 maanden erna getrouwd ( heel snel ik weet het) en zijn we nu na 6.5 jaar huwelijk nog steeds dolgelukkig En verwachten we eindelijk na een lange lijdensweg van 4,5 jaar ons eerste kindje!
Zo fout..op een feestje, 14 februari...en ik had een vriendje...maar die was niet mee. Heb het netjes gehouden hoor. Dat jaar kwam ik hem in november opnieuw tegen...toen vriendje toch maar vaarwel gezegd en nu alweer 12 jaar samen waarvan 7.5 getrouwd
hier via internet symbaloo was ook niet echt de bedoeling maar het gebeurde gewoon:d en nu zijn we al weer 9 maanden verder heel gelukkig en wonen een weekje samen (hij woonde in heerlen limburg en ik woon in zeeland) en nu wonen we in zeeland
Ook hier via een chatsite op internet! Jaja het kan echt hoor! We zijn overmorgen 4 jaar bij elkaar dus dat zegt toch genoeg he!
Ik heb mijn vriend leren kennen in januari 2007 in de café waar hij werkte in die tijd. Ik zat toen erg in de put doordat ik mijn dochtertje verloren was en haar papa mij enorme schuldgevoelens aanprate en mij in de steek liet. Mijn vrienden wouden echt dat ik buiten kwam omdat ik mezelf opsloot. Na een tijdje ben ik daar aan de praat geraakt met mijn vriend. Hij hielp mij door mijn depressie heen en ik stond hem bij omdat hij toen net gescheiden was. Op 3 april 2007 zijn we uiteindelijk een koppel geworden en nu zijn we al 3 jaar 7 maand samen nu...
Hier ook hele cliche, in het studentenhuis waar we allebei woonden We woonden in kamers tegenover elkaar. Hebben dus ook altijd bij elkaar gewoond... haha... nu alweer 13 jaar.
M'n man had een 'relatie' met een toenmalige vriendin van me. Die 'relatie' ging na een maand al uit. En ja..het klikte en van het een kwam het ander. Ik dacht destijds nog, ach zal wel voor een paar weken zijn. Inmiddels zijn we dus alweer 6,5 jaar verder, getrouwd en in verwachting van ons eerste wondertje!
4,5 jaar geleden! Was een vriend van mijn broer en hij kwam bij ons mee eten! Nooit verwacht dat ik nu nog samen met hem zou zijn en een zoon zou hebben.
wij waren en zijn collega's na een half jaar om elkaar heen gedraaid te hebben zijn we door het overlijden van de vader van een collega aan elkaars telefoonnummer gekomen en zijn we gaan daten na 1 keer dikke mik tussen ons na 6 maanden verloofd na 7 maanden samenwonen na 1,5 jaar ruim getrouwd en was toen al 21 weken zwanger nu bijna 3 jaar samen
Via m'n zusje. Hij was de beste vriend van haar toenmalige vriend.. Maar ik had een relatie en hij ook. 9 maanden later kwamen we elkaar weer (door m'n zusje) tegen. Mijn relatie was voorbij en , heel toevallig , die van hem ook. Nu zijn we 3,5 jaar verder en een tweeling rijker!
Haha, ruim 7 jaar geleden was ik zijn stagiaire. Tenminste, dat zegt mijn man. Klinkt wel romantisch volgens hem. In feite was ik stagiaire van iemand anders en later mijn man's collega.
Ik liep stage bij mijn (nu) man. Ook best fout hahaha Maar deze maand hebben we 8 jaar iets waarvan we er nu bijna 2 zijn getrouwd!
in 1996 kwam ik de kroeg binnen waar hij stond te darten met mijn vader... een keertje afgesproken maar verder nix... toen kwam de periode hij vriendinnetje ik vrij, ik vriendje hij vrij en opeens elkaar uit het oog verloren maar ik werd door mn moeder op de hoogte gehouden over hem april 2008 elkaar via hyves weergevonden... in juni 2008 ben ik bij mijn ex-man weggegaan (het huwelijk stond al op knappen!!!) en met mijn zoontje, hond en kat bij hem ingetrokken.... afgelopen juni waren wij 2 jaar bij elkaar en getrouwd