Marktplaats....gefrustreerd!!

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik weet dat tie vaker voorbij komt, maar ik vond het er wel weer tijd voor.

Ik heb tijden niks op marktplaats gezocht of gekocht, maar nu waren we voor een fiets voor onze dochter bezig. Serieus 5 fietsen die er die dag opgezet zijn, gereageerd 2 weken geleden en tot op de dag van vandaag niks van gehoord.
    Als iets verkocht is, haal je advertentie er dan af of mail even dat je al in onderhandeling bent.
    Afgelopen weekend had ik er schoon genoeg van en hebben we een gloednieuwe gehaald:)

Maar daarna ook maar gekeken voor wat kleding van bepaalde merken wat nog nieuw of bijna nieuw is en dan bij de helft ook gewoon geen reactie.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Had ik ook met een pakket kinderkleding. Vrijdag daarover vragen gesteld aan verkoopster. Geen reactie en gisteren is de advertentie verwijderd. Meld dan even netjes terug dat het al verkocht is!

Zaterdag gereageerd op een ander pakket kleding. Ze deed een tegenbod en ik ging akkoord. Nu sinds zaterdagavond zit ik te wachten op haar rekeningnummer zodat ik het geld kan overmaken. Ze mailde zaterdagavond dat ze gisteren even terug ging mailen over de verzendkosten (ze moest het pakket nog wegen) en haar rekeningnummer.
    Je raadt het al, vanochtend had ik nog niks gehoord.
    Ik wederom gemaild. Mailt ze terug dat ze het was vergeten, nu aan het werk was en er straks (ze mailde om 11.00 uur) wel op terug kwam. Het is nu 19.00 uur en ik zit nog steeds te wachten. Wil je het nu aan mij verkopen of niet? Zeg anders dat je geen zin hebt om het te versturen ofzo!

3. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Heel irritant, ook als verkoper in mijn geval. Afgelopen zaterdag deed iemand een bod, ik akkoord gegaan en gemaild of ze het wilde ophalen of laten verzenden. Ook nog niets op gehoord.

4. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Hier ook frustraties m'n als verkoper!

Hele gesprekken via de mail. Zijn we een prijs overeen gekomen, adres etc gekregen waar het heen moet. Zijn we op het punt van betalen gekomen, laten ze niets meer weten....

Of is er wat mis met de rekening bla bla... Wat moet je daar nu mee. Ik verstuur niets als er geen geld over gemaakt is. Het gaat ook niet om hele grote bedragen... Pfff frustrerend

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik heb het idee dat berichten de helft vd tijd niet aankomen sinds marktplaats vernieuwd is met de berichtenservice. Ik heb een paar advertenties staan waarop gereageerd word maar als ik een bericht terug stuur komt het telkens niet aan. Dat weet ik omdat ik boze mailtjes krijg met "wel zo netjes om even te reageren". Mega irritant!

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Kijken jullie ook wel eens in je spam/reclamebox? Daar komt veel mail via mp in :x

7. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Oh dat zou het ook kunnen verklaren! Want heb het nu een aantal keer gehad dat mensen ineens niets meer laten horen... Vind dat zelf idd ook niet netjes! Ik begon al te denken, of ik doe iets fout in de handel of mensen zijn aso aan het doen met loze biedingen of aankopen tot aan betalen toe....

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik heb wel een fiets voor je, wel een mannenfiets :p heb hem al een tijd op mp. 2 keer met iemand afgesproken die op het laatst afzeggen, zo frustrerend.

9. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Nou hier ook hoor.
    Indd na hele gesprekken op betalingspunt niet meer reageren of bieders die niet meer reageren.. Verkopers die niet meer reageren..
    Ik heb dit nu al zo lang, ik weet niet beter meer. Echte marktplaats mentaliteit. Maar het blijft irritant indd.

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Zeker irritant! Ik kreeg een bod op een artikel. Had nog geen tijd om te bekijken. Een uur later een bericht via die chat dat ik eens op moest schieten met reageren.. ik gereageerd en toen niets meer gehoord. Dus maar teruggestuurd dat hij dan ook maar eens op moest schieten. Niets meer.. was ook een belachelijk bod, daar niet van.

Nog zo irritant.. spreek je met iemand een prijs af. Komt diegene kijken, zegt te overleggen met vrouwlief. Prima. Volgende dag stuur ik hem een berichtje wat ie wil. Krijg ik terug dat ze het voor 2/3 van de prijs wel willen hebben. Spreek dan geen prijs af! Weer heel mn huis doorgegaan met een vreemde...

Deel Deze Pagina