Hoi mede mama's, Vanmiddag met dochter naar huisarts geweest en helaas heeft ze weer oorontsteking. Nog geen antibiotica gekregen. Om 20.00 zetpil gegeven maar nu weer gillend wakker. Zou ik er weer een mogen geven? Zit nog lang geen 8 uur tussen? Iemand advies? Vind het zo wat om hier de hap voor de bellen!
Bij een peutermeisje misschien beginnen met sinaspril drank, dat mag je 4-6 x dd geven, hoeveel per keer afhankelijk van het gewicht. En daarbij dan als de pijn heel erg is nurofen drank (geef je geloof ik 3 x dd) dat samen zorgt wel voor een goede pijnstilling bij die kl*te oorpijn. Bij acute fases bij mijn kleine meid...en die hebben we veel gehad helaas....dit ook gebruikt, werkt fantastisch!
Mijn dochtertje heeft dit ook vaak gehad, echt vreselijk. Ook het snachts wakker worden en alles bij elkaar krijsen. Het schijnt dat als ze liggen, de druk op hun oortjes gewoon heel erg toeneemt. Wij probeerde haar soms wat omhoog te leggen met haar hoofdje. Vaak een zetpil geven (wel de uren in de gaten houden). Daarnaast veel met de neusspray bezig zijn, dat schijnt ook goed te helpen.
Hier een zoontje met regelmaat oorontsteking, ik gaf altijd Een zetpil en neusspray, hielp hier goed. Sterkte!