Nachtje weg met man

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamamijn, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    eind mei willen we graag nog een nachtje samen weg. Als het mooi weer is leek me leuk om naar zee te gaan. Bv Egmond aan zee of iets in die trant. Wie weet een goed hotel met heerlijk ontbijt?

2. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

5 jun 2017
    248
    146
    43
    Het is niet aan zee maar wij zijn pas in Gent geweest, pillows hotel. Was echt heel erg goed!! En heel goed ontbijt!
    En een leuke stad.

Mamamijn vindt dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb mijn vriend met valentijn een paar jaar terug een overnachting in het badhotel kado gegeven in scheveningen!! was echt superleuk, mega romantisch, met 2 persoons bad! en als klap op de vuurpijl ook nog prachtig weer!
    we hebben ontbeten in scheveningen zelf, dus geen idee of het ontbijt daar goed is. en diner in crazy pianos. was heel erg leuk en niet schreeuwend duur. overnachting was geloof ik 150 euro ofzo voor een kamer.

Mamamijn vindt dit leuk.
  4. Niets

Niets Actief lid

1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    Egmond aan zee is een leuke plaats! Veel leuke winkeltjes en terrasjes.

Ik zou gaan voor hotel Zuiderduin. Mooi hotel met ook eventueel zwembad, sauna, bowling voor als het wat minder weer is. En op loopafstand van het strand.

Hoe het ontbijt is weet ik niet maar ze werken er met uitgebreide buffetten dus dat zal vast wel goed zitten

Mamamijn en Syane vinden dit leuk.
  5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Zuiderduin is een prima hotel inderdaad.
    Brugge is ook een erg mooie stad. Mocht je iets anders willen dan zee.

Mamamijn vindt dit leuk.
  6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Zuiderduin in Egmond aan Zee is gewoon heel goed. Het ontbijt is een vrij uitgebreid buffet.
    En het zusje ervan 'Golfzang' ook, alhoewel ik me daarvan het ontbijt niet meer kan herinneren;)
    Verder vinden wij restaurant Zilte Zoen altijd erg leuk daar.
    Egmond is bij ons wel een favorietje hoor om even aan zee uit te waaien.

Mamamijn vindt dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Wij zijn laatst naar soldaat van Oranje geweest en hebben aansluitend in Hotel van Oranje overnacht. Mooi luxe hotel. Vind het wel een aanrader.

Mamamijn vindt dit leuk.
  8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    In Egmond aan zee gaan wij ook altijd naar hotel zuiderduin. Ook een lekker zwembad in het hotel. Altijd goed naar ons zin. Dus ik vind dat wel een aanrader:)

Mamamijn vindt dit leuk.
  9. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Wij verblijven wel eens in Huis ter Duin en het ontbijt daar is echt geweldig!

Mamamijn vindt dit leuk.
  10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik lees mee :) wij willen met pinksteren ook weer keertje samen weg. Hotel zuiderduin ziet er wel erg mooi uit! Jammer dat die voor ons 2 uur rijden is :(

Huis ter duin had ik ook al in mijn hoofd, maar nu zie ik zuiderduin vind ik die er nog leuker uit zien maja helaas.

Zijn er nog meer opties bij het strand? :)

Deel Deze Pagina