Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar leuke gezelschapspellen voor jong en oud we zijn gek op spellen maar het is soms niet te betalen en voor sommige vragen ze op mp ook de hoofdprijs wie heeft er nog wat liggen en doet er niks mee en maakt ons er blij mee uiteraard zijn we bereid om een vergoeding te geven
Ik heb ze niet voor je, maar kijk eens op een kledingbeurs of kringloop in de buurt. Daar is vaak genoeg te vinden voor een paar euro
bij de kringloop ben ik idd een paar keer wezen kijken en dan stond er compleet en was het helemaal dicht geplakt dus kon het niet controleren en dan kwam ik thuis en was het niet compleet maar ruilen mocht niet en bij die van ons (om het zo even te zeggen) is het over het algemeen alleen domino memory dat soort spellen
wat voor spel zoek je en wat wil je max uitgeven? Ik heb monopoly ( niet met digitale dingen enzo maar gewone versie) en 2x mee gespeeld... en ik heb rumikub hooguit 10x gespeeld. En 1 pakket kaarten nieuw in plastic nog. Beide compleet en zo goed als nieuw. Nieuw kosten ze wel aardig wat, pb me maar welke prijs je in gedachte hebt als je ze wilt...
@snoopy die spellen hebben we beide al wat we zoeken ja een beetje spellen echt voor de kids mike en ik spelen niet veel spellen samen dat is maar een enkele keer
Probeer het anders eens op marktplaats. Daar zit soms ook wel iets tussen voor een redelijke prijs. Je kan altijd proberen te onderhandelen
ik heb de lama's het spel en pictionary liggen beide in goede staat als je interesse hebt pb je maar wat je in gedachte hebt voor pijs...