Ik ben bezig om een eigen site op te zetten en heb hiervoor mensen nodig die een andere taal vloeiend spreken/schrijven. Ik wil eigenlijk een paar simpele zinnen in zo veel mogelijk talen op de site zetten en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen! Uiteraard zal ik verder geen melding van de site maken dus zie het niet als reclame alsjeblieft! De zinnen zijn: Ik houd van eten Ik houd van sieraden Ik houd van kinderen Ik houd van kunst Ik houd van huis en tuin Ik houd van mode Ik houd van diverse Dit zijn mijn rubrieken en deze rubrieken wil ik dus voor de grap in zoveel mogelijk talen vermelden. Kunnen jullie me helpen??? Super bedankt!! O en houd bij voorkeur deze volgorde aan, anders snap ik er niks meer van
I love food I love Jewellery I love children I love art I love home and garden i love fashion i love miscellaneous lol alsof je die zelf niet wist hihi
Echt vloeiend alleen Engels, kan een btje Duits en mezelf misschien behelpen in het Frans haha! In het Engels zou het: I love food I love jewellery I love kids/children I love art I love homes and gardens I love fashion I love diversity Helpt dat? Sorry dat ik niet echt kan helpen met de andere talen. Daar zou ik voor in een woordenboek moeten duiken.
Urdu (hoofdtaal Pakistan): Mujhe khana pasand hai Mujhe zaiwar pasand hai Mujhe bachey pasand hain Mujhe pesha pasand hai Mujhe ghar aur baagh pasand hain Mujhe fashion pasand hai Mujhe mukhtilif cheezain pasand hain Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je site wordt
Ik spreek portugees, maar niet vloeiend hoor (sja, misschien na een fles wijn, maar dat mag ik nu niet ) Eu gosto de comida Eu gosto de bijuteria/jóias Eu gosto de crianças Eu gosto de arte Eu gosto casa e jardim Eu gosto de moda Eu gosto de diversas (in welke context bedoel je dit?) Edit: in plaats van gosto kun je ook adoro (zonder 'de') gebruiken, dat is wat intenser.
Ik spreek peuters Vloeiend..............zie hieronder NEE hahaha ik spreek vloeiend engels maar die is al ingevuld
Hahaha Thanks ladies!! Ik vind het super dat jullie me willen helpen. En wat het schuift? HEeeeeeel veel bedankje haha
Kan ik ook nog doen hoor! Ik hoop dat ik hier al een heel eind kom eigenlijk...Zoveel dames! Ik vind het nu al geweldig dat er 2 talen staan die ik anders nooit had gehad.
Ik weet niet of je het ook in het NL op je site gaat zetten, maar volgens mij is het: ik HOU van .....
Je mag ik hou zeggen maar als je het gaat schrijven is het toch eigenlijk ik houd. Naar mijn idee hoor!
ik spreek vloeiend turks Ik houd van eten | Ben yemek seviyorum Ik houd van sieraden | Ben takılari seviyorum Ik houd van kinderen | Ben çoçuklar seviyorum Ik houd van kunst | Ben sanat seviyorum Ik houd van huis en tuin | Ben ev ve bahçe seviyorum Ik houd van mode | Ben moda seviyorum Ik houd van diverse | Ben çeşitli seviyorum