Wie heeft de tip? Ik ben al een week op zoek naar leuke sandaaltjes voor mijn zoontje. Overal zijn ze uitverkocht. Ik heb al twee keer wat besteld via internet, maar dan was de maat niet goed. Ik word er een beetje moedeloos van. Haha Ben ik de nou enige die hier tegenaan loopt?
Deze heeft mijn zoon en ze zijn nog beschikbaar in maat 23! Kipling teenslippers? Bestel nu bij wehkamp.nl Ook in het blauw: Kipling teenslippers? Bestel nu bij wehkamp.nl Retour sturen is gratis bij Wehkamp, dus je kunt eventueel twee maten bestellen voor de zekerheid.
Bij van haren was hier niet zoveel helaas. Stefanie, die kipling lopen die goed met iets tussen de tenen voor zo'n mannetje? Anders is dat wel handig ja.
Hoe oud is jouw zoontje? Mijn zoon (net 4 jaar) heeft ze nu voor het tweede jaar. Vorige zomer (toen hij dus 3 was) heeft hij er de hele zomer op gerend. Hij had ze echt helemaal afgesleten (o.a. door de loopfiets ). Er zit een goed voetbed in en door het riempje over de hak, zijn ze ook super stevig. Ik heb dit model ook gezien van andere merken, maar ik moet zeggen dat die van Kipling wel het fijnste zijn: goed materiaal (geen blaren) en een klittenband-sluiting aan de achterzijde waardoor ze heel makkelijk aan en uit te doen zijn. Gewoon bestellen en even in huis een proefrondje laten rennen, dan kom je er snel genoeg achter of hij er goed op kan lopen. Is het niks dan kun je alles ook weer kostenloos retour zenden bij de Wehkamp (nee, ik heb geen aandelen )
Ik heb in deze winkel leuke sandalen gevonden voor mijn dochter, weet niet of er voor jou zoontje ook wat bij zit? https://www.shoetimeonline.nl/kids/jongenssandalen Edit; maat 23 dus ook niet...
Zara heeft ook leuke, leren sandaaltjes...... In blauw en bruin en die waren er nog in 23. Teva kan je ook voor kijken, is ook nog wel in maat 23 te vinden en bestelbaar. Vind zelf leren sandaaltjes mooier, maar die van teva zijn wel erg praktisch! Kunnen overal tegen en kunnen ze ook zo t water mee in.