ruitje combimagnetron, hoe schoon te krijgen?

Discussion in 'De lounge' started by juenco, Jan 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wie weet heeft iemand hier de gouden tip voor mij...

Wij hebben een combimagnetron met glas ervoor, van het merk pelgrim. Het ruitje wordt best snel vies en ik krijg hem niet schoon , of lees eigenlijk streeploos.

Wat ik ook doe, glassex, gewoon water, dasty etc etc...hij blijft lelijk. Ik droog het ok heeel snel na, dat helpt soms, maar meestal blijven er lelijke vlekken achter.

Wie o wie? :)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik lees even mee, hier hetzelfde probleem

3. Silmarien

Silmarien Actief lid

Feb 26, 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    Ik gebruik daar altijd Cif voor, die gele fles voor de keuken. Werkt hier perfect. :)

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    We hebben sinds een paar weken onze nieuwe keuken. We hebben van de keuken leverancier Bling producten erbij gekregen. Hier ziet ook een glasreiniger bij. Dat is geweldig spul.

Home page

Zie dat het prijzig spul is, maar het werkt echt super goed. We hebben ook een metaal reiniger speciaal voor rvs, en het word streeploos schoon.

5. Lies23

Lies23 Lid

May 18, 2008
    77
    0
    0
    België
    Ik gebruik altijd Carolin Superontvetter, voor de hele oven trouwens, werkt héél goed!

Groetjes,
    Lies

6. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik gebruik aan de binnenkant quick en brite.. daar smeer ik hem mee in en zet dan de mag aan (heb dezelfde combi pelgrim)
    Buitenkant glas doe ik met spiritus de ene keer en ajaxruitenreiniger de andere keer..

Hij is best schoon al zeg ik het zelf;)

7. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Dasty en dan dat gele die moet je niet op glas of ramen spuiten daar krijg je heel erg strepen van. Voor het glas gebruik ik gewoon amonia met water altijd streeploos hier. En een goeie zeem gebruiken voor ramen glas enz.

Share This Page