Cadeau gezocht, meisje 8 jaar

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door gitaartje, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik weer dat de vraag vaker word gesteld en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zaterdag word één van mijn gastkindjes 8 en ik zoek nog een cadeau rond de 10-15 euro.
    Er is al heel veel speelgoed in huis maar meer voor jongere kinderen, zij is de oudste. Ik dacht misschien een spel omdat ze graag iets samen doet. Maar voor deze prijs?
    Ze is ook graag creatief bezig en is heel precies en netjes.

Als iemand een tip heeft?

2. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Intertoys verkoopt dozen Ministeck aanbieding voor € 8,-. Ballerina variant.

Spel uno?

Smart games back to back. Is ook rond dat bedrag bij intertoys. Op doos staat voor 1 speler maar het is vast ook leuk om samen te doen.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Regenwormen vinden wij een leuk spel! Is rond de 15 euro. Is het iets wat bij jou blijft? Yatzee is ook leuk en ik las laatst over carcassonne dobbelspel wat ook leuk schijnt te zijn. Onze oudste (bijna 8) is helemaal weg van Ylvi en de minimoomis, heb je oa briefpapier van.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Onze dochter heeft vandaag een goed vriendinnetje een bureaublad gegeven ; TOPModel 3D Bureau-onderlegger - Fantasy online kopen | Lobbes.nl in het echt is hij nog mooier, glanzend.
    Ik heb m bij Intertoys gehaald overigens hoewel ik hem daar op de site niet kan vinden nu.

Verder is TopModel hier sowieso favoriet bij dochter en vriendinnetjes.

De onderlegger ga ik voor mijn dochter ook nog maar halen voor Sinterklaas. Zo mooi :) en ze werkt momenteel zo vaak aan haar bureau..

5. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik werk bij hen thuis ;)

Bedankt voor alle tips, er staan al leuke dingen tussen! Regenwormen is leuk en ministeck misschien ook wel. Ga daar eens naar kijken bij de intertoys. Een bureaubladlegger heeft ze al, hoewel Topmodel ook erg populair is.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh haha niet aan gedacht dat dat natuurlijk ook kan :)

7. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Bedankt voor alle tips nog! Ik heb regenwormen gehaald voor haar en ze reageerde erg enthousiast.
    Maandag maar een potje spelen :)

Deel Deze Pagina