ik heb ze als het goed is zondagnacht gehad ( de verloskundige zei dit ) ik werd kotsmisselijk wakker met buikpijn en bovenin me buik leek het wel helemaal verkrampt en dat hielt 30 seconden aan ongeveer en dat elke 2/3 minuten maar ik word goed in de gaten gehouden voor zwangerschapsvergiftiging dus het kan ook daaraan liggen ze deden ook best wel pijn vond ik maar het kan nog wel erger
Oke. Ik word de laatste dagen namelijk wakker van de misselijkheid en kramp in me buik. Gister heb ik ook 2 keer last gehad van in een keer een heftige kramp in me buik. Is inderdaad geen fijn gevoel! haha!
Ja idd voorweeën kunnen heel veel lijken op menstruatiekrampen, en gaat gepaart (als ik het goed heb) met harde buiken.
zoals echte weeën, maar ik zie dat het je eerste kindje is, dus weet je nog niet wat een echte wee is.... Inderdaad als kramp, en harde buikachtig De beste definitie van een wee vind ik dat als je nog twijfelt het er geen is, dus je weet het als je een wee hebt....
dank voor de reacties! Hier ook als ik maar een beetje moet plassen harde buiken, ook vooral snachts als ik me omdraai.