Okee, dank je! Winterjas dan? Mijn zoon is bijna 3 en al een tijdje 98, soms ook 98/104. 104 op zich is meestal vrij ruim nog. Te groot. Hij is eigenlijk qua lengte en gewicht net heel iets boven het gemiddelde lijntje. Kocht voorgaande jaren regelmatig wat in de aanbieding voor het jaar erop. Durf dat niet meer zo goed eigenlijk.. Of nou ja, longsleeves, enz. wel, want dat kun je ook prima in het najaar of voorjaar aan. Maar heb nu ook een leuke winterjas gezien van SevenOneSeven en Vingino, twijfel...
Mijn dochter is net 4 en heeft maat 104 van broek en qua shirtjes zit ze nu in 110/116 maar die zijn wel ruim hoor. Ze is best flink voor haar leeftijd hoor. Mijn zoon zat op deze leeftijd nog in maat 98/104 maar hij is juist weer aan de smalle/kleine kant.
Hij word in augustus 4jaar en draagt broeken maat 92/98 en bovenkleding maat 98. Jasmaat 98/104... Schoenmaat 23
Kledingmaat 116 nu en schoenmaat 28. Maar als het niet op lengte hoeft (korte broek of zo) kan ze nog in maat 104. De broeken zitten bijna altijd wel te los, maar dat lossen we op met bretels. Ze is de grootste in haar groep op de peuterspeelzaal.
Mijn zoon word volgende maand 4 jaar en heeft van broeken maat 104 en van bovenkleding heeft hij 110/116
sevenone seven valt klein, smal en lang. mijn zoontje heeft daar maat 110(hij is 1m en 17,2kg) vingino valt normaal. daar heeft zoon maat 104. (geen winterjassen; winterjassen van esprit in maat 104-110)
Hier maat 98, maar dan wel van de klein/smal vallende merken. De merken die normaal vallen verzuipt ze nog in. Maat 92 is dan net weer te kort.
Denk dat het weinig zegt wat andere kinderen dragen hier een jongetje van net 3 en die draagt, 116-122 van boven wat afhankelijk van het merk en 104-110 van broeken en schoenmaat 28 en hij klaagde van de week alweer over zere voeten zucht.