Beste dames, Nu we al bijna een jaar in ons nieuwe huis wonen, wordt het tijd om iets leuks met de vensterbanken te doen. Alleen hebben we 2 problemen 1 ik ben zo à-decoratief als het maar zijn kan 2 we hebben grote ramen (3.40x2.10) met een lat op 85cm die het raam erg onhandig verdeeld, waardoor ik het dus moeilijk vind er wat mee te doen. Wie heeft er tips en eventueel foto's die mij kunnen helpen!
Ik mis mijn oude vensterbankjes van ons oude huisje, nu hebben we ramen van vloer tot plafond. Er stonden vroeger plantjes, kaarsjes, fotos lampje dat soort dingen. Vooral lekker veel planten en tussen iedere plant iets anders.
Ik heb precies hetzelfde grote ramen en zo ongemakkelijk verdeeld ben eigenlijks ook altijd bezig met wat er in moet en nooit echt helemaal tevreden. Heb er nu 2 hele grote vazen in staan met 2 lampjes ik zal kijken of ik straks een foto kan plaatsen. Wat ik wel handig vind is dat we een rolgordijn er voor hebben die ik ongeveer tot de helft dicht heb dan wordt het raam gelukkig al wat minder groot.
Ik heb bij de intratuin, 2 potten laten maken. Twee witte potten met een vetplantje en een witte orchidee. Tussen die twee potten heb ik losse letters gekocht bij de kruidvat met :HOME. Vond dit al heel knap van mij, want wij wonen hier ook al een jaar en heb dit pas vorige week laten doen haha!!
oja, bij de intratuin maken ze het altijd wat mooier, ze hebben er bij mij wat houtsnippers in gedaan, dat maakt het wel heel leuk
ik heb ook houten letters : love, daar achter mooie thee doos van hout (vanuit buiten gezien) , daarnaast orchidee en dan windlicht. meeste is wit (hout) met rode accenten (kaars en potje van orchidee)