Verloskundige in almere

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamabenyamin, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    lieve mama's

Helaas heb ik bij mijn eerste kindje slecht ervaring gehad met mijn verloskundige daarom wil ik nu mezelf goed informeren en nu een verloskundige hebben die wel goed en lief is!

iemand ervaring met een verloskundige in almere? graag hoor ik van je! je zal me enorm mee helpen!

tot snel!

2. Daniv1

Daniv1 Lid

9 mei 2014
    23
    2
    3
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, moet me er ook in verdiepen binnenkort.

3. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    o super leuk! dus ik mag je feliciteren!!! Hoorde wel goeie verhalen over de compagnie en belde net voor informatie zij lijken me wel wat. en jij nog wat gevonden

4. Daniv1

Daniv1 Lid

9 mei 2014
    23
    2
    3
    NULL
    NULL
    Oh ga ik ook eens even kijken, bij hoeveel weken moet je het regelen eigenlijk ?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

6. natjes

natjes Niet meer actief

Ik ben van de verloskundigen van zorggroep almere overgestapt naar het geboorteatelier. Lieve vrouwen daar, huiselijke sfeer, erg fijn en een aanrader!

7. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit bij het Geboorte Atelier. Zijn 3 meiden die dat samen doen. Super aardig en betrokken zijn ze. Wij hadden bv niet zon goede combinatie test en ze belde zelf nadat zij de uitslag ook binnen hadden, hoe het nu ging.
    Ik praat niet zo snel over mezelf maar bij hen gaat t makkelijker.
    Ze hebben op dit moment ook n hele leuke stagiaire.
    Komt bij dat ook nog EN in Tussen de Vaarten spreekuur hebben maar ook in seizoenenbuurt bij t Duifken. Dus kun je kiezen wat dichstbij is 😊

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Zeker weten het geboorte atelier! Heel betrokken en zelfs nadat ik werd overgedragen naar de gyn belde ze nog regelmatig hoe het ging enzo.

Vind het daarnaast ook erg prettig dat ze niet met zo heel veel zijn.

Bij m'n zusje die bij de zorggroep zit zitten geloof ik wel 8 vlk's ofzo.

9. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    De eerste stap!!!!!! Echt hele lieve leuke verloskundige, ben daar geweest tijdens laatste twee zwangerschappen en heb er altijd een heel goed gevoel bij gehad. Ben echt heel enthousiast! Zou ik zeker voor kiezen :)

10. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Het geboorte atelier.. de eerste stap is ook goed.. maar het hangt van je postcode af of je bij de een of de andere praktijk in kan schrijven. Zorggroep ben ik absoluut geen fan van. ook van cursusen en huisartsen niet!

11. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik zat bij de eerste stap, maar die raad ik niet aan! Ik hoor goede verhalen over het geboorte atelier!

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #12 ladys1987, 4 jun 2014
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014

Dit is de reden dat ik niet tevreden was over de eerste stap....bij mijn opname bij 21 weken en bij 27 weken (weeen) hoorde ik helemaaal niets!!! Erg jammer.....ook veel wisselende meiden (ook inval van buitenaf) en stond altijd binnen 5 min weer buiten bij een controle.
    Verder wel leuke meiden en ik kon mijn vragen altijd wel stellen maar bovenstaande punt vind ik wel erg jammer.

13. shanince

shanince Lid

20 aug 2008
    10
    0
    0
    Ik heb hele goede ervaringen bij het geboorteatelier. 3 Lieve en betrokken meiden.

Deel Deze Pagina