Ik heb wat truien en vesten voor mn zoon, maar twijfel tussen 92 en 98. 98 verzuipt hij in (hij is smal/dun maar met lange ledematen), en 92 is net aan qua lengte. Wie weet hoe dit merk valt?
Het valt normaal maar wel erg smal en de mouwen zijn wel aan de lange kant. Maar dat is voor jou dan geen probleem. Ik zou toch voor 98 gaan dan. 92 zal waarschijnlijk nu ook wel goed zitten maar over een maand kan je het misschien al niet meer aan doen. Edit. Hoe oud is je zoon? Mijn zoon is van april 2019 en heeft nu 98 (92 echt te klein). En heeft een shirt van 92 nog best lang aangehad maar is nu toch wel echt te klein.
Ik vind het vooral heel lang vallen. Zou 98 dan proberen in jou geval. Kun je niet beide bestellen en 1 maat terugsturen? Ik vind die tussenmaten altijd erg lastig.
Ik vind het normaal vallen, van welke maand is jouw zoontje? Mijn zoontje is van augustus 2019, zit qua lengte op de +2 lijn denk ik (of +1) en qua gewicht -1. Hij past 92 nu netjes. Ik vind te groot nooit mooi staan. 98 zal voor mijn zoontje voor volgende zomer een geschikte maat zijn.
Het ligt er aan waar je het mee vergelijkt. HM valt wat breder, maar vind de lengtes welnovereen komen. gewoon passen als je twijfelt.
Ik zou 98 nemen. Vond het altijd wat smal en lang vallen. Ik had nooit het gevoel dat het bij tumble n dry direct zo oversized eruit zag. Wat ik weleens bij h&m heb gehad. verder heb je het over truien en vesten. Dus als ze in de herfst ook nog passen is het ook fijn toch?!
Eens met bovenstaande, valt inderdaad wat langer. Heel fijn voor mijn zoontjes! Blijft ook mooi na vaak wassen, echt top.
Hier valt het eigenlijk normaal. Zeker niet smal want dan zou mijn zoontje geen tumble n dry passen. Hij draagt maat 80 nu en dus ook van dit merk