Hoi, Met sinterklaas maken w dus een hapjes tafel, zelf pakken soirt van high tea hapjes idee Zoet is er genoeg , masr op zoek voor echt lekkere maar ook net even andere hapjes wat toch goed vult, zoals wraps, gevuld broodje, etc etc kom maar op
Wij vieren Sinterklaas rond etenstijd, ik zat te denken een soep te maken met slaatje ofzo. Iemand nog ideeën
Vroeger bij mijn ouders thuis gingen we ook altijd gourmetten. Broodje shoarma is misschien ook wel lekker en makkelijk. Ik weet nog niet wat wij eten. Gewoon als anders denk ik Alleen met kerst lekkere dingetjes.
wraps met zalm en kruidencreme of voor de kindjes met kipfilet en kruidencreme. knakworstjes in bladerdeeg. kaashapjes in bladerdeeg gehakballetjes in sate saus of tomaten saus. stokbroodje met van alles erbij. hier komen ook dit soort dingen denk ik op tafel, moet eerst werken en dan pakjes avond. dan ga ik lekker niet koken maar genieten
Saucijs letter van de bakker uit de oven Gevulde champignons met brie/geitenkaas of kruidenkaas. Wat kruiden en geraspte kaas erover. Mini pizza's maken Mini ragout bakjes Tomaat uithollen en vullen met een salade met feta
Ik maak altijd erwtensoep.... Dat eet lekker makkelijk en vult goed Roggebroodje erbij... En dat kun je tenminste gewoon aan de salontafel eten zonder dat alles een kleddertje wordt.