Leuke sport gezocht.Puberzoon maar ook voor mijn zelf!

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Is survival iets voor hem?

Conditie opbouwen door het hardlopen, maar ook spieropbouw door het nemen van alle hindernissen.

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Als hij voetbal zelf wel leuk vind zou ik het voetbal wel aanhouden en daarbij conditie opbouwen.
    Als je zoon 2 keer per week traint en daarbij ook op straat lekker voetbalt. Daarbij straks gym op school en fietsen naar school. Denk ik dat zijn conditie heel snel veel beter word.

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Atletiek?

Dan heeft hij verschillende onderdelen en kan hij kiezen wat hij leuk vindt.
    Bij ons beginnen de trainingen altijd met een algemene warming-up, loopscholing. En dan kiezen voor een onderdeel.
    En voor de afwisseling soms een training voor de hele groep waarin je onderdelen combineert, of conditietraining of krachttraining doet.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wielrennen!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

schermen? Lijkt een rustige sport, maar je leert wel je spieren goed beheersen en er zit wel snelheid in op de aanvals/ontwijk momenten.

Ik heb het zelf vroeger gedaan, mijn oudste wil dat ook, maar het zit hier niet in de buurt, jammer genoeg, anders stond ik zo met een sabel in mijn handen :D

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Badminton

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Waarom niet gewoon op voetbal laten? Conditie bouwt hij vanzelf op na een paar keer trainen.

Deel Deze Pagina