Wie kan mij helpen... Gisteravond telefoon op de lader gelegd. Helaas vriendlief de stekker van de verlengsnoer eruit gehaald dus telefoon was vanmorgen nog zo leeg als wat. Ik probeerde hem aan te zetten, was dus nog leeg. Dus ik legde hem weer aan de lader. Vervolgens probeerde ik m weer aan te zetten. Liep vast...:x Scherm bleef stil staan, deed niks meer. Batterij eruit gehaald...weer aangezet. Weer hetzelfde. Even uit gelaten met batterij eruit, batterij er weer in even op de lader gelaten. Toen weer geprobeerd. Ja toen deed die het weer....maar tot mijn grote schrik.....Alles weg! Foto's weg, contacten weg, nummers weg alles! De foto's stonden er gelukkig na nog een keer aan en uit zetten weer op maar de rest niet! Pfffff zo balen:x Wie kan me helpen! Iemand een idee wat ik kan doen? Oja ik krijg nu ook steeds bovenin scherm de vraag of ik de update wil doen....
Ik wilde eigenlijk zeggen "lekker rustig" maar foto's kwijtraken is echt niet leuk Hoop dat de update werkt!!
Ja rustig is het wel, maar ook wel wat saai zo...vind het altijd gezellig om te what's appen Ja maar die update wil ik niet doen....vorige keer dat ik een update deed stond alles op mijn telefoon door elkaar, alle APp's op alfabetische volgorde? Pffff wie dat bedacht heeft:x. Maar goed kom er deze keer niet onderuit vrees ik. Mijn mannetje vanavond maar eens aan het werk zetten ermee, kijken of hij nog iets te voorschijn kan toveren
Heb je je contacten misschien gesynchroniseerd met je email? Ik heb mijn conctacten gesynchroniseerd met mijn Gmail account. Dus als ik ze kwijt raak omdat mn tel stuk is ofzo dan kan ik ze er zo weer opzetten