Geloof dat er al eens een topic over was maar kan hem even niet vinden! Nou heb ik dus maatje 44 soms 46 maar ik kan gewoon geen leuke kleren vinden voel me zo derpri erdoor! Ik ben pas 23 en wordt gewoon een richting ingeduwd van miss etam en ik vind dat vaak toch iets te saai! Ik zag laast iemand lopen ook maatje meer met leuk kort rokje lenning er onder super sportief!! Maar als ik de stad in ga kom ik helemaal neergeslagen terug want kan niks vinden...of misschien heb ik ook niet het gevoel voor de mode ik weet het niet. Leuk is anders Iemand die misschien tips heeft?
H en M heeft ook wel vlotte kleding voor een maatje meer. En anders je eens laten adviseren in de winkel?
etam is idd de laatste tijd te truttig voor woorden. met jouw maat kun je in nog best veel winkels terecht, v&D en h&m hebben leuke dingen, en de promiss ook! didi gaat tot maat 44 en is ook leuk.
mmm miss etam heeft ook vaak leuke dingen maar je moet er echt even tussen zoeken voor de rest weet ik niet want ik heb al maat 48/50
M&S kan heel erg wisselen, en vaak is het ook een kwestie van goed zoeken. Soms moet je ook gewoon iets aantrekken, om het aan te zien (dat moest ik altijd van mijn zus, en vaak scheelt het heel erg met hoe het er op een hangertje uitziet). Ditzelfde ged voor Miss Etam. Ja, er hangt ook oubollig spul tussen, gewoon negeren en verder zoeken in de rekken. Ik heb een grote maat, al mijn hele leven, maar maak er een sport van om me netje, sportief, vlot, casual, hip te kleden. Bijvoorbeeld een minirokje, legging, hoge laarzen en een shirt/vest. Persoonlijk vind ik de BiB collectie van H&M erg tegen vallen. Vaak gewoon erg ruime/grote shirts (die ik altijd gekscherend 'tenten' noem), met weinig vorm. Maar nu moet ik wel toegeven dat ik niet vaak meer bij de H&M ben geweest de laatste tijd. Maarre, maat 44 is toch niet zo hele grote maat? Tuurlijk het is geen 38, maar voor zover ik weet kan je gerust ook bij de 'We' kijken bijvoorbeeld. Daar kon ik ook nog best slagen met maatje 46.
Ik heb maat 46 en kan toch goed slagen hoor! Meeste bij H&M en dan niet de bib-collectie maar de gewone. Je moet wel naar het model kijken; getailleerd moet je dus niet kopen, maar ik koop ruimvallende de blouses, vesten en tunieken gewoon in XL. M&S koop ik jeans, leggings en rokjes. Het lijkt soms truttig, maar als je goed zoekt, valt dat best mee. Bij de WE laatst leuk lang shirt en vest gekocht. MissEtam vind ik echt waardeloos; dat eeuwige zeegroen en paars; vreselijk! En al die stretch, daar krijg ik jeuk van! V&D wil ook weleens wat hebben, maar ik vind dat geen fijne winkel.
Nou ik heb geloof gewoon eens een metamorfose moet geven ik vind inderdaad van h&m ook niet super leuk! Alles want ik aantrek ziet er niet uit Ik hang meer naar de maat 46 toe ligt er alleen aan wat voor soort kleren. Ik denk dat geen smaak voor mode er ook wel een probleem is! Draag ook nooit make-up maar ben me zelf zo zat ik wil eens iets anders als ik al die moeder op schoolplein ziet dan wil ik er ook wel leuk uitzien. Maar inderdaad leuke minirokjes leuke skinny jeans noem maar op!
Nou nou niet zo piepen, kom op, je bent wel leuk, je moet het alleen ook zelf vinden he! Ik draag momenteel een strakke jeans van de M&S met stoere laarzen erover met een tuniek en een vest van H&M en dat ziet er toch hip uit (ik ben 40 en word altijd minstens 5 jaar jonger geschat).
Iemand die tot voor kort hetzelfde probleem had, tot er een New Look in de stad kwam. Wat een heerlijke winkel is dat zeg, leuk spul, goedkoop, en t/m mt 46. Mooie bijkomstigheid, het omrekenen van de maten (Engels) zorgt ervoor dat ik nu een skinny jeans en trui maat 42 aan heb, terwijl ik normaal gesproken 44/46 heb. Hebben ook een webshop en bezorgen naar nederland. www.newlook.com H&M vind ik overigens verschrikkelijk hier, die verkopen alleen 34/36 of grote maten 56, niks ertussen in.
Ik vind het ook moeilijk om leuke kleren te vinden. Vooral broeken? Heb maat 46/48 en lengtemaat 36. Altijd hoogwater Bovenkleding kan ik wel redelijk voor slagen.
Ik heb maat 44 en het probleem is vaak dat die maat binnen no time uitverkocht is! De kleine maatjes blijven hangen, snap echt niet dat ze niet wat meer grote maten inkopen, er zijn zoveel meiden die maat 44 hebben (al hoop ik volgend jaar weer op 42 te zitten )
voor me zwangerschap had ik maat 54/56 en zag er altijd nog leuk uit vond ik haha. Nu hebt ik maat 46/48 en kan overal goed slagen hoor. Je moet gewoon eens wat winkels binnen stappen. Oja new look lijkt me zo leuke winkel waar zitten die? Ik heb hem geloof ik wel eens in wijnegem gezien. Zit ie ook in antwerpen ga er morgen shoppen
C&A heeft ook vaak leuke kleding!! Ik heb ook mt 44/46 en kan daar vaak slagen. Maar weet je wat het is. Als ik ga dan wil ik ook graag iets en dan kom je thuis met een sik van heb ik jouw daar omdat je niks hebt kunnen vinden. Heb je ook al gekeken op neckermann. Die hebben ook vaak leuke kleding. Succes en blijven
Ik ben ook op zoek. Gelukkig ga ik langzaam aan steeds naar een maatje minder maar voordat ik in de gewenste maat zit moet ik nog wel even.