Wat eten bij Ravioli (met 4 kazen)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Danielle86, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mijn vriend wil morgen graag ravioli eten, vers van de ah met vier kazen staat erop. Maar wat eet je daar nou bij?
    Heeft iemand suggesties of ideeën?

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb die ravioli nooit gehad. Ik heb wel vaker "gewone" verse pasta van AH. Daar doe ik dan courgette en gele paprika onder en 4-kazensaus overheen (dus misschien is het wel een beetje vergelijkbaar) en dan een stukje tilapia erbij.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

roomsaus met spekjes

4. Tessa

Tessa Actief lid

6 jul 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen altijd kleine gehaktballetjes met broccoli of sperziebonen. En dan een lekker tomatensausje erbij.

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Een courgetteroomsausje misschien? Evt. met paddestoelen en noten?

Recept voor courgettesaus (even uit losse pols): een courgette voor het grootste gedeelte in blokjes, blokjes met een uitje en knoflook laten fruiten tot het zacht is. Als je een beetje groente als bite er lekker door vindt naast de rest van de ingredienten, de rest van de courgette in half schijfjes koken (kort, ze garen snel). De gegaarde gefruite blokjes met creme fraiche mixen in de staafmixer. Saus zeven en terug in een pannetje doen en op smaak brengen met peper/zout/evt andere kruiden. Ondertussen kan je bv wat paddestoelen of champignons bakken, saus toevoegen, even op laten warmen. Gehakte noten (amandelen of cashews) of pijnboompitjes kan je even zonder olie in een pannetje roosteren, en op het laatst toevoegen als je het geheel opdient.

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Gewokte wilde spinazie met paddestoeltjes, noten, tonijn (uit blik) en feta.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh nom, dat klinkt ook erg lekker (even zonder de tonijn voor deze vegetarier)... ik krijg er helemaal honger van, ga morgen es kijken of ik zelf ravioli kan maken.

8. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super lekker is:
    Uitje fruiten. Vervolgens wat spinazie er doorheen wokken en wat tomatenpartjes (zonder zaadlijsten) mee wokken. Daarna wat rode pesto door het geheel roeren en de ravioli erdoorheen. Er overheen wat geraspte kaas laten smelten en wat walnoten eroverheen.

Wat ik morgen mee ga maken (recept staat ook op AH site):

Broccoli roosjes koken, gehalveerde cherry tomaatjes erbij en een blikje tonijn en zakje tuna with a twist mengen en het geheel door de ravioli mengen. Super lekker!

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jammie wel zonder tonijn hehe

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Het is ook echt heel erg lekker! Bij voorkeur wokken met sesamolie ;)

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja sesamolie!

ik weet wat ik ga eten morgen!

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmm, jullie maken er heerlijke dingen van! Lekker!

Deel Deze Pagina