De titel zegt het al. Wat vinden jullie een leuke stad om te shoppen? Woon zelf in het oosten van het land. Het is daarom snel Arnhem of Enschede maar wil wel een x ergens anders naartoe. Mijn vriend en ik willen in jullie een dag met de trein. ( Maar liever ook niet 3u heen 3u terug ) tips zijn welkom!
Ik vind rotterdam niet echt gezellig shoppen maar er is wel heuuul veel. Naar het alexandrium kun je met de metro doorreizen naar het centrum en evt naar overdekt winkelcentrum zuidplein. Ik ga zelf graag naar Zoetermeer. Niet zo groot als een grote stad, maar alles wat ik nodig heb zit er.
Maastricht zijn we juist al vaak geweest, daar woont toevallig familie. Maar dat is echt lang treinen vanaf hier
Breda Utrecht mist wel een gezellig plein of stukje groen en is heeeeel druk met toeristen uit het hele land / buitenland dus iets rustig passen is er niet bij. Woon er zelf dus ga altijd om 09.55 op de fiets om voor de stroom de stad uit te zijn haha
Haarlem, Rotterdam (idd niet gezellig maar ze hebben er wel veel), Breda, Eindhoven en Den Bosch. Groningen.
Bedankt voor al jullie antwoorden. Den Bosch of Utrecht zat ik ook evt over te denken. Dat is qua afstand ook goed te doen