Amersfoort vind ik echt een hele gezellige stad om te winkelen. Vroeger vond ik Utrecht leuker maar daar is bijna niks meer, vind ik.
Daar maak ik ook wekelijks gebruik van haha. Maar we hebben september een bruiloft willen voor beide op zoek en daarbij gewoon lekker dagje samen uit zonder kids
Utrecht, Breda, Maastricht, Amsterdam maar mijn favoriete stad blijft Haarlem. Kim zelf uit de huurt van Rotterdam en ga ook regelmatig naar Rotterdam/Den Haag. Een hoop winkels dus als je een hoop nodig hebt prima maar voor de gezelligheid hoef je daar niet heen.
Ik vind Den Bosch, Tilburg, Breda erg leuk, maar ook Eindhoven (maar de laatste twee zijn een beetje te ver waarschijnlijk). Den Bosch is echt een aanrader. Ik woon zelf in Zuid-Holland, maar Rotterdam, Den Haag enzo vind ik echt veel minder leuk/gezellig dan de Brabantse steden.
Als je in het oosten van het land woont, is het ook de moeite waard een dagje Winterswijk te doen. Niet mega groot maar wel erg gezellig. Geldt ook voor Zutphen, heel sfeervol en leuke winkels!