We komen er samen niet uit, dus vandaar jullie hulp: Myla Aimee / Aimée (en welke van de 2 dan?) Sophie Lise Liz / Lizz
Dank jullie wel voor alle reacties tot nu toe! Ik zal even uitleg geven over de namen: Myla (uitgesproken als Miela) vind ik het mooist. Maar....mijn neefje (kindje van zwager) heet Milan. Dus tja, dat lijkt er wel erg sterk op. Een 'míla' en een 'milan'. Daar baal ik wel van. Daarom ook de y ipv de i. Lijkt t misschien toch nog anders. hoewel de uitspraak hetzelfde blijft natuurlijk. Baal er wel erg van... Sophie ook mooi, maar er zitten vast 4 sophies in de klas.... Lise heeft vriendin/kennis van mij ook al... En ben niet overtuigd nog... Liz vind mijn vriend daarentegen te kaal. En stiekem hou ik wel van een lettergreep extra Aimee / Aimée is de favoriet van mijn vriend. Maar ik hou meer van 'lieve' namen. En ik vind het uitgesproken als Ajmee weer mooier als uitgesproken als emmee. Pfff we komen er gewoon niet uit. En dit zijn dus echt toch de meest favo namen tot nu toe (ik vind Fay/Faye ook heeeel mooi maar man dus niet)
Ik stem op Aimée en dan ook zo geschreven. Myla vind ik geen leuke naam. Sophie veel te populair. Bij Lise moet ik aan het liedje denken 'Vieze Lize' van Robert Long Dus blijft Aimée (uitgesproken als Emmee) over en dat vind ik de mooiste naam uit jouw rijtje. Lief en chic.
Ik vind Aimee het mooist, maar wel als Amy uitgesproken Lastig he al die namen in de omgeving! Heb er ook last van.
ik vind Aimee het mooi . met de uitspraak emmee. de uitspraak ajmee vind ik ook wel leuk maar dan moet je kindje het elke keer verbeteren
Ik vind eigenlijk alle namen uit je lijstje mooi, maar heb op Lise gestemd. Die is het meest fris en origineel!
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk, lastig... Als je kiest voor Aimée zou ik het zeker MET streepje schrijven.
nou, eh, ik heb dus een Mila, haar 2e naam is Sophie, en de 2e naam van mijn andere dochter is Lise... Fenne misschien
Ik vind Myla wel leuk, vooral omdat je deze naam niet vaak tegenkomt Lizzy daarintegen vind ik ook heel erg lief Is Lizz maar dan niet zo kaal Je kunt er ook Amyla (of Amylia) van maken
Ik had eerst ook sofie maar ja grote kans dat er nog 3 in de klas zitten, dus ik heb op lizz gestemt en ik vind lizzy ook heel leuk...!
Lise en Mila vind ik het leukst. Sophie/Sofie zie je echt vaak vind ik. En de andere vind ik niet echt leuk. Maar is persoonlijk natuurlijk. Mila- Milan scheelt wel 1 letter, maar toch vind ik het 2 hele verschillende namen.
Dat is toch raar als je het zo uitspreekt, dat klopt toch gewoon niet? Amy is "Eemie" en Aimée is "Emmee" Ik kies voor Aimée overigens.