Goedemorgen, Lekker wakker worden zeg. Zit ik rtl nieuws te kijken. Hoor ik dat MacAfee een foutje heeft gemaakt met een internet update. :x Sh*t dat heb ik ook op de pc. Pc op starten. Heb ik een heel ander menu. Internet start niet op. . Zit nu op de pc van het werk om te kijken hoe ik het op moet lossen. Nou ik snap er helemaal niks van. Wat zou ik nu kunnen doen de provider bellen? Ik baal hier zo van.
Op rtl nieuws staat wel "een oplossing" maar dat krijg je als leek helemaal niet voor elkaar. En ben bang dat je Macafee vandaag niet aan de telefoon gaat krijgen. Zakelijk liggen er ook heel wat pc's plat.
Ik hoorde het idd ja en ik ben blij dat ik geen macafee heb Tis ellende als je het hebt, helemaal met deze grove fout. Succes iig Sanka!
ik heb ook mcfee. Maar "gelukkig" heb ik windows 7 op de net nieuwe lap en geen xp. En daar kwamen de fouten op. Mijn man heeft op de pc ook mcfee. Maar volgens mij had hij hem nog niet geupdate dus die deed het nog.. Die heeft wel xp staan op de pc. Ohh echt balen he. Ik zou even contact opnemen met mcfee. Die kunnen je wel telefonisch verder helpen.
Ik hbe het gelukkig ook niet maar op rtlnieuws word idd gesproken over een oplossing Computers plat door blunder McAfee - RTL Nieuws.nl Alleen als ik t zo lees moet je daarvoor wel heel wat van computers afweten. Als je er niet uitkomt zou ik als ik jou was even een account aanmaken op Helpmij.nl Forum - powered by vBulletin daar word ik altijd heel goed geholpen als ik weer eens iets met mn pc heb. Liefs mij
wooww had het nog neit gehoord. hier ook macafee en windows xp maar gelukkig NOG nergens last van. Misschien maar even de updats uitzetten nu tijdelijk? of is het al verholpen? klote zeg TS ik hoop dat je eruit komt anders even macafee bellen?
Onze pc doet het niet meer sinds een update van Modzilla Firefox... Moet volledig opnieuw geïnstalleerd worden omdat firefox allerlei andere dingen heeft geïnstalleerd die het systeem blokkeren...