stoere naam jurre,xavi,jarno,stan,daan,julius.hopelijk heb je er wat aan succes en laat even weten als je er uit bent ben benieuwd
Je kan er ook Kyan van maken... maar inderdaad, geen namen geven waar je geen goed gevoel bij hebt! Ian... kan wel een rijtje opnoemen, maar wil je graag kort/stoer/engels/nederlands/buitenlands/top10/bijzonder/nietveelvoorkomend enz...
wij laten niemand wennen aan de naam hoor, ze krijgen hem te horen als ons kindje geboren is, en dat is het. levi ravi raf boaz
Aiden (wij spreken het uit als Eejden) is een hele leuke naam hoor. Wij hebben deze naam uitgesproken omdat het "vurig" betekend.Wij hebben er lang over gedaan incl. talloze vruchtbaarheidsbehandelingen en hadden dan ook vurig naar hem verlangd....
Ik vind bijbel namen maar geweldig en stoer. We zijn zelf aan denken om ons kind als het een jongen word Noah (van ark van Noah) te noemen of misschien David (de koning).
Als voor jullie deze naam staat zou ik het gewoon laten. Het is jjullie kindke en jullie kiezen de naam. Ongeacht of mensen het bij voorbaat leuk vinden of niet. Jier wordt ook niet met anderen gesproken over onze namen. We zeggen zelfs niks over de namen in het bijzijn van onze zoon omdat die momenteel alles oppakt en eruit gooit hahaha. X
Ik vind Kinjo een leuke jongensnaam (spreek uit: Kien-joo), kennen wel een leuk, stoer jongetje met die naam.
Onze zoon heet Stef. Wij vinden het een stoere, vlotte naam en dat vindt iedereen om ons heen ook (of ze liegen ). Ik zag net ook al Boaz staan, die vind ik ook erg stoer. Zei ik toevallig gisteren nog tegen mijn vriend omdat we wielrennen zaten te kijken en toen kwam ik op die naam door Boason Hagen.
mijn zoontje julian maar al had me moeder er lullig over gedaan jammer dan die wist de naam sinds week 32 zwangerschap al vanwege kans op vroeg geboorte lag in ziekenhuis. veder wist niemand het heb er nooit slechte dingen over gehoord gelukkig jullie moeten doen wat jullie leuk vinden
Kain heeft niet zo'n lekkere betekenis. Is dat niet degene die z'n broer Abel doodsloeg in de bijbel? Ik persoonlijk zou het daarom niet doen, al heb ik weinig met de bijbel, je hebt toch die associatie. (denk wel dat je topic verplaatst word door de mod, staat hier verkeerd)
Lullig van je moeder zeg! Pfff! Als jullie het een leuke naam vinden..hou hem dan gewoon. Anders heb je voor altijd spijt!!!
wij hebben een meisjesnaam (verteld toen we wisten dat we een zoon kregen) en de schoonfamilie vond het een stomme naam. ben nu weer zwanger en grote kans dat als het een meid is ze alsnog deze naam krijgt....is idd ons kind en tja kan niet met iedereen rekening houden of ze een naam mooi of niet mooi vinden.