Wie heeft er nog wat hangertjes over om broekjes aan op te hangen. Ik heb ze nog nergens gezien,ik heb ze alleen van de kleertjes die ik heb gekocht bij de Prenatal en de Hema. Maar aangezien ik heel veel heb gehad, heb ik er nog wat meer nodig.
Toevallig stond ik laatst in de rij en stond er een dame voor me die erom vroeg. Ze kreeg een hele grote tas met hangertjes mee, oke moest wel zelf uitzoeken want zaten ook voor positiekleding bij. Maar de verkoopster zei dat er regelmatig mensen kwamen voor hangers.
Ik heb hangertjes van Ikea, daar kun je broekjes aan hangen. Ze zijn iets groter dan de houten hangertjes van Hema. Ik was even bang dat ze te groot zouden zijn voor de kleinste truitjes. Maar je kunt er in ieder geval maatje 56 aan ophangen. (Maat 50 heb ik niet geprobeerd, omdat de broekjes van die setjes toevallig lusjes hadden en dus gewoon aan de Hema-hangertjes konden.
Xenos heeft ook kledinghangertjes voor kinderkleding. Zowel voor truitjes als broekjes. Ik heb inderdaad ook een aantal extra meegekregen bij prenatal.
Bij de Hema kan je ze ook gewoon vragen. Ik heb er ook veel gehaald. Ik moet er wel bij zeggen dat niet iedere medewerker ze zomaar meegeeft. Maar dan moet je het een andere keer opnieuw proberen.
Grrrr was donderdag bij de Prenatal en vrijdag bij de Hema ben ik het gewoon vergeten om erom te vragen! Wat een dombo ben ik !