Hallo dames, Na het topic over een Arabische jongensnaam hebben we nu 2 namen: - Soufian - Ibrahim (Ibe) Wat is leuker? Groetjes Pimkey
Ik vind beide leuk, maar Soufian vind ik persoonlijk leuker/stoerder/moderner voor een jongetje dat opgroeit in Nederland.
Zeker soufian! Sorry als ik je kwets maar ik vind ibrahim te buitelands voor een kindje dat opgroeit in nederland. Vind het net zoals mohammed, ali en hassan. Soufian vind ik veel stoerder!
Nja Ibrahim is wel weer vlotter geworden door Ibrahim Affelay (Ibby). Maar Brahim zou wel kunnen idd. Zelf kies ik eerder voor Soufian, Noah, Ismael, Musa, Adam etc. Net ff wat meer van deze tijd en voor beide families goed uitspreekbaar.
Ik vind ze allebij een beetje gewoontjes, maar als ik uit die 2 moet kiezen zou ik ook voor Soufian gaan Wij gaan onze zoon Faisel noemen, en korte af op Fais
Vind soufian leuker.. Zoals eerder genoemd is adam.. vind ik nog leuker! Denk dan meteen aan adam maher van AZ! Mn clubpie
Ik vind Soufian een heel leuke naam! Komt ook doordat er een erg leuke Soufian bij mijn dochter in de groep zit op het kdv.
Haha dank jullie wel dames. Ik lees in jullie reacties onze eigen voor en tegens terug. Dat is wel grappig!! We gaan het maar weer over denken. We zijn er nog zoooo niet uit. Mijn man gaat ook met z'n moeder overleggen. Wie weet heeft zij nog een stoere suggestie! Liefs Pimkey
Soufian vind ik veel leuker en hipper. Ibrahim vind ik té Arabisch voor een kind dat in NL opgroeit.. Is het bij jullie gebruikelijk om te overleggen met je ouders/schoonouders?
Ik ben zelf Nederlands, maar bij m'n man schijnt dat niet ongebruikelijk te zijn om te overleggen. Zijn broertjes doen dat ook. Liefs Pimkey