In Jan. bankstel besteld bij seats & sofa's, nog niet binnen! ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    wie heeft er ervaringen met de Seats & Sofa's? Wij hebben een bankstel besteld, half januari dit jaar, op de verkoopovereenkomst staat dat ie in mei of uiterlijk augustus word geleverd(althans, je moet 'm zelf ophalen bij de winkel). Het is inmiddels mei en we hebben er eens even achteraan gebeld. Nu word het begin Juni, als we geluk hebben!:$
    Ik snap best dat je 1,2,3, geen bankstel in huis hebt staan, maar dit duurt wel heel erg lang!
    Had trouwens al meteen raar gevoel bij die winkel, van die opdringerige verkopers. Heel onpersoonlijk, toen we de winkel uit liepen zei ik tegen mijn man:"En de volgende klant verlaat het pand". Tuurlijk is een winkel om te verkopen, maar heb het weleens een stuk persoonlijker en zelfs gezelliger meegemaakt in een meubelzaak! Wat mij betreft gaan we nooit meer naar deze meubelwinkel.

Meer mensen ervaring met deze meubelzaak?!:(

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    De ervaringen die ik heb met seats en sofa zal ik maar niet vertellen want dan word je gek denk ik. Laat ik het er maar ophouden dat ik daar nog niet eens een gratis bankstel van zou willen krijgen ;)

Succes en sterkte met wachten. Seats en Sofa staat er om bekend dat ze zo slecht zijn met leveringen

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Maar in de verkoopovereenkomst staat toch uiterlijk augustus? Dus jullie wisten al dat het lang kon duren.. Waarom dan toch daar bestellen?

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Maar juni is toch nog steeds voor augustus zoals in de ovk staat? Het internet staat bol van de slechte verhalen over deze winkel maar in dit geval weet je dat ie in het uiterste geval in augustus wordt gelevdrd. Ze zijn dus niet te laat.

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Vriendin van mij is juriste en heeft veel zaken gehad met Seats en Sofa's.. en wat ik uit de media begreep en uit ervaringen uit mijn directe kring maakt dat mijn beeld van Seats en sofa's echt niet positief is...

Ik hoop dat jij snel je mooie bank hebt staan!!

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Als er uiterlijk aug staat kan je maar beter van aug uit gaan dan kan het altijd meevallen..

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ken ook alleen slechte verhalen, maar ben er nooit geweest.

8. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hoor ook alleen maar negatieve verhalen, zal er nooit wat kopen.

Maar idd in de overeenkomst staat tot augustus, een beetje vroeg om dan nu al ongeduldig te zijn.

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Die verkoopovereenkomst krijg je pas als je hebt besteld....

10. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nou, lekker dan, was mijn slechte voorgevoel toch goed. Ik hoop dat wij onze bank uiterlijk augustus hebben, en dat het niet zulke kwaliteit is als de winkel zelf....
    Ik heb mijn man nog proberen te overtuigen om naar een gewone meubelzaak te gaan, maar dat kostte teveel geld, terwijl we uiteindelijk misschien wel goedkoper uit waren geweest, maarja, we zien het wel...

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik ben er nog nooit geweest, maar weet wel dat ik daar nooit een voet zou binnen stappen om wat te bestellen. Misschien wel een keer om eens te kijken hoe het nou is daar :)

Heb je geen research gedaan voordat je ging bestellen? Ik denk namelijk dat je het dan wel had gelaten...

Overigens staat er max augustus, dus vrees dat je nog even geduld moet hebben.

12. Moet je eens googlen op 'Seats & sofa's'.. :)

Wij hebben één keer moeten mystery-shoppen bij S&S.. Wat een ramp! Die beoordeling gaat natuurlijk direct naar het hoofdkantoor, dus ze wéten hoe hun personeel handelt, maar blijkbaar veranderen ze er niets aan..

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Wij hadden onze bank binnen 8 welen in huis, verder redelijk tevreden voor de prijs kwaliteit verhouding dus ik ken het probleem niet.:)

14. bijo

bijo Lid

6 feb 2014
    28
    0
    1
    Ik blijf me er over verbazen dat die winkel nog bestaat en dat mensen er nog wat kopen. Ben er een keer binnen geweest en proestend weer naar buiten gekomen. Die verkopers kunnen zo in een toneelstuk...

Maar om antwoord te geven op je vraag. Het is nog geen augustus dus ze hebben nog even.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Je schrikt je rot...

Mijn ervaring:

Je komt binnen...er vliegt gelijk een gladde kerel in een lelijk pak naar je toe...biedt koffie aan en verdwijnt....

Dan ergens in het midden van de winkel weer een gladde verkoper die vraagt wat je zoekt...

Overal lelijke banken die goedkoop lijken en het niet zijn

Op het eind van de route 1000 keer aangesproken door gladde verkopers die allemaal iets vragen...maar ook weer mysterieus verdwijnen...

Nooit koffie gehad en we waren blij dat we weer buiten stonden.

Echt nog nooit zo'n vreselijke winkel meegemaakt.

16. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Dit duss...

En twee vriendinnen daar hebben een bank gekocht binnen een jaar voor andere bank aan het kijken kwaliteit was diep triest..nu moet ik wel zeggen dat hun de zelfde bank hadden gekocht dus hopelijk ts heb jij dat probleem niet.

17. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb prima ervaringen met seats en sofa's. Had binnen 2 weken mijn bank en heb er best een tijdje mee gedaan hahaha

heb wel de ervaringen gehoord en idd alleen maar negatief dus ik ben vast de uitzondering op de regel.

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Vreselijke winkel, wij kopen er nooit meer iets. Was ook een ontzettend slechte kwaliteit. Wel een nieuwe bank uiteindelijk gekregen maar hier ook maar kort mee gedaan. Dus weg 1800 euro binnen 2 jaar.

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Dar lijkt me niet. De koopovk is je bestelling.
    En je vraagt toch naar de levertihd voordat,je tekent..

Hoop dat hij gewoon begin aug komt!

20. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Nooit meer! Ik koop liever een iets duurdere bank bij een andere winkel dan dat ik ooit nog een bank bij Seats & Sofa's moet halen.

Je wacht een eeuwigheid en na 2 maanden is je bank kapot ;) De kwaliteit is om te huilen!

Ik zal kijken of je er nog onderuit kunt komen en lekker ergens anders een bank kopen!
    Succes!

Deel Deze Pagina