wie heeft er hier heel toevallig ook een peugeot 307 station diesel HDI uit 2003? Want ik was benieuwd wie ook die auto heeft hoeveel die verbruikt? Wij hebben er zelf 1 maar volgens mij klopt er iets niet aan onze auto. Benieuwd of iemand er toevallig ook 1 heeft, en wat daar het verbruik van is bedankt alvast.
Kraftstoffverbr. kombiniert: ca. 5,4 l/100km Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 7,1 l/100km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 4,5 l/100km dit is wat hij zou moeten verbruiken volgens de fabriek
de onze is volgens mij ook van dat bouwjaar, of een jaartje jonger, maar dat zou niet uit moeten maken. Als ik met de auto rijd zit hij op ongeveer 6,8/100 in het centrum, als mijn man rijdt rustig op 7,8/100. Snelweg een stuk zuiniger.
@ amfy ik weet wat de fabriekseisen zijn, staat ook in het boekje. Maar dat haalt die hier lang niet, en hoor je vaak dat dat gewoon niet klopt. @kindjelief okee dus gem bij jullie dus 7.0/100. Die van ons rijd namelijk 8,0/100 en zelfs van de week 8,4/100. En dan rijden we toch gewoon zuinig en meestal snelweg. Gaat toch maar weer hard sparen voor een andere auto dan want dit kost een hoop geld helaas. Bedankt in ieder geval
Wat verbruikt die dan? Een Diesel uit 2003 moet volgens m'n man makkelijk 1 op 18 rijden. 1 liter op 18 kilometer dus.